MVM X۲۲ Pro

خودروی MVM X۲۲ Pro IE کراس‌اوور کامپکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که نسخه فیس‌لیفت X۲۲ است. X۲۲ Pro یکی از گزینه‌های فروش شرکت مدیران خودرو در سامانه یکپارچه محسوب می‌شود.

به گزارش ایران‌پژواک، قیمت تمام شده ام‌وی‌ام X۲۲ Pro IE هم‌اکنون در بازار آزاد کاهش یافته و از حدود یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان به ۹۸۰ میلیون تومان رسیده است. اگرچه شرکت مدیران خودرو قیمت درب کارخانه را ۸۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام می‌کند، اما شورای رقابت در فهرستی که منتشر کرده قیمت ۶۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای این خودرو درنظر گرفته است.اگر بخواهیم مالیات، عوارض، بیمه و سایر مخارج خودرو را محاسبه کنیم، قیمت نهایی این خودرو برای مصرف کننده، در حدود ۷۴۳ میلیون تومان خواهد شد.

بنابراین باتوجه به اختلاف نظر خودروساز و شورای رقابت بر سر قیمت‌گذاری خودروها، خودروی ام‌وی‌ام X۲۲ Pro IE حدود ۲۲۴ میلیون تومان اختلاف قیمتی برای کارخانه دارد که اختلاف زیادی است.در اردیبهشت ماه، این کراس‌اوور کامپکت در بازار حدود یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد. اگر قیمت کارخانه شورای رقابت را مبنای محاسبه قرار می‌دادیم، با احتساب مالیات و… حدود ۳۱۲ میلیون تومان اختلاف قیمتی با بازار وجود داشت.اما اگر قیمت مبنا را قیمت اعلامی شرکت مدیران خودرو قرار می‌دادیم، اختلاف قیمتی حدودا ۱۸۵ میلیونی را تجربه می‌کردیم.

قیمت MVM X۲۲ PRO/ اختلاف قیمت کارخانه و بازار چه‌قدر است؟

حالا اما این اختلاف کمتر شده و تفاوت قیمت بازار و کارخانه به حدود ۱۰۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

معرفی اجمالی

ام وی ام x۲۲ پرو در واقع فیس لیفتی از نسل اول ام وی ام X۲۲ یا همان چری tiggo ۳x است که در سال ۲۰۱۶ به بازارهای جهانی معرفی شد. از تفاوت‌های ام وی ام x۲۲ پرو با نسخه قبلی می‌توان به تغییرات بنیادین نمای جلوی خودرو و طراحی داشبورد و نیز بکارگیری موتور و گیربکس جدید در آن اشاره کرد.

پیشرانه سه سیلندر توربو شارژ این خودرو توانایی تولید ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. بنابراین MVM X۲۲ Pro با وجود تعداد کمتر سیلندرها و حجم کمتر موتور، توانایی حرکتی بهتری از نسل گذشته خود دارد. همچنین انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ های جلو نیز توسط گیربکس CVT ۹ سرعته جدید چری انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی