دانشگاه‌ آزاد

خبر تحصیل رایگان در دانشگاه آزاد به شرط ازدواج، حاشیه‌ساز شد.

به گزارش ایران‌پژواک، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد که در این مرکز آموزشی شهریه دانشجویانی که ازدواج می کنند، در مقاطع کارشناسی صفر و در مقطع کارشناسی ارشد با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه می شود.

انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد، کاربران خبرآنلاین هم با درج نظرات خود به این خبر واکنش نشان دادند.

کاربری بدون اسم، نوشت: «ماشاالله تولید مدرک و نوزاد با هم، چه میکنه این دانشگاه آزاد».

کاربر دیگری با عنوان «کارمند» نوشت: « این حضرات مسول دانشگاه آزاد ابتدا حق وحقوق کارمندان بازنشسته مظلوم را بدهند بعد اینجور دست و دلبازی کنند.»

مخاطب دیگری پیشنهاد داد: پسرها را به شرط ازدواج از خدمت اجباری معاف کنید؛ با سونامی ازدواج روبرو خواهید شد.

مخاطبی به اسم «آشنا» هم نوشت: «ایده بسیارخوبی است هم تشویق ازدواج وهم تطهیر محیط مختلط دانشگاهی و امیدواریم چنین طرحهایی چه دردانشگاه چه سایراماکن گسترش یابد.»

کاربر دیگری هم خطاب به رئیس این دانشگاه نوشت: «آخه ازدواج چه ربطی به دانشجو شدن داره؟! برای ازدواج باید کار مناسب با درآمد کافی داشت. اتفاقاً کسی که دانشجو می شه باید تمام حواسش به درس باشه و به فکر زن و بچه و گرفتاری های زندگی نباشه. جناب رئیس دانشگاه! به جای این طرح های صد من یه غاز، سطح سواد دانشجویان رو بالا ببر و حقوق پرسنل خودت رو بده. طرح هایی بده که وقتی دانشجو فارغ‌التحصیل می شه، یه کاری بلد باشه و متخصص باشه، نه یه علاف بیکار.»

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی