ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

به گزارش ایران پژواک، سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای اجتماعی کشور که عصر یکشنبه با هدف بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه آخرین گزارش دستگاه‌های مسئول از اقدامات صورت گرفته برگزار شد، با اشاره به مسئولیت همگانی جهت کمک و همکاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اقدامات به‌عمل آمده را ناکافی خواند و بر به‌کارگیری همه ظرفیت‌های در اختیار و تقسیم کار دقیق و نظارت بر اجرای صحیح آن تاکید کرد.

رئیسی توجه به قانون و پایبندی به اجرای آن را زمینه‌ای برای تفاهم اجتماعی دانست و نقش رسانه ملی و سایر دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد بازدارندگی از انحرافات اجتماعی را بسیار مهم عنوان کرد.

رئیس جمهور همچنین پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.

رئیسی با بیان اینکه ذائقه اجتماعی جامعه ایرانی مخالف هرگونه قانون‌شکنی است، به ضرورت تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی اشاره کرد و گفت: مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و هزینه‌دار شدن هنجارشکنی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی