تعزیرات حکومتی

در حالی تعزیرات ورود به گرانفروشی خودروهای مونتاژی را مشروط به گزارش سازمان حمایت می داند، معاون سازمان حمایت می گوید: از سال ۱۴۰۰ چندین پرونده تخلف خودروسازان به تعزیرات ارسال شده ولی به نتیجه نرسیده است، بنابراین پرونده جدیدی ارسال نکردیم.

به گزارش ایران‌پژواک، با گذشت ۲ ماه از تصویب قیمت خودروهای مونتاژی در شورای رقابت همچنان این خودروها در نمایندگی‌های رسمی خودروسازان با قیمتی حدود ۲ برابر مصوبه شورای رقابت به فروش می‌رسند.

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این باره گفت: شرکت‌های سازنده خودروهای مونتاژی از قیمت‌های شورای رقابت تمکین نمی‌کنند، این موضوع تخلف است و نهادهای ذی ربط باید آن‌ها را به رعایت مصوبه شورای رقابت مکلف کنند؛ مجلس شورای اسلامی، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کنندگان باید به موضوع فروش خودروهای مونتاژی ورود پیدا کنند.

احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی می‌گوید: خودروسازان مونتاژی از قیمت‌های شورای رقابت تبعیت نمی‌کنند امابرای ورود تعزیرات به پرونده گرانفروشی لازم است تا سازمان حمایت از مصرف کنندگان این موضوع را به ما گزارش کند.

داوود موسوی معاون سازمان حمایت از مصرف کنندگان می‌گوید: در خصوص تخلفات خودروسازان از سال ۱۴۰۰ پرونده‌هایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده که هنوز به نتیجه نرسیده است برای همین فعلا پرونده جدیدی ارسال نکرده ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی