• ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
  • کد خبر: 33849
پرسپولیس

به مانند تابستان گذشته هوادار متمول ساکن کانادا بود که با دخالت به موقعش شرایط را در پرسپولیس تغییر داد.

به گزارش ایران‌پژواک، به گفته یحیی گل‌محمدی مشکلات اخیری که در پرسپولیس به وجود آمد و کلی حواشی برای این تیم و مدیرعاملش داشت نشات‌گرفته از مشکلات مالی بود. مشکلاتی که باعث شده بود علیرضا بیرانوند در آستانه جدایی قرار بگیرد و بازیکنان آزاد هم تمایلی برای تمدید قرارداد نشان ندهند. اما در این میان یک نفر باید ناجی می‌شد تا آرامش به پرسپولیس برگردد.

در این مورد با خبر شدیم به مانند تابستان گذشته هوادار متمول ساکن کانادا بود که با دخالت به موقعش شرایط را در پرسپولیس تغییر داد. در واقع این فرد با کمک مالی خود به باشگاه پرسپولیس شرایطی را فراهم کرد تا علیرضا بیرانوند ماندنی شود. سعید صادقی، میلاد سرلک و گئورگی گولسیانی قراردادشان را تمدید کنند و مسعود ریگی به همراه محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به دیگر پیشنهادات پاسخ منفی داده و به نوعی به سمت پرسپولیس غش کنند. چه‌بسا اگر کمک این هوادار متمول نبود شاید هیچ‌یک از این اتفاقات رخ نمی‌داد. مشابه این اتفاق نیز فصل پیش رخ داد و بازیکنانی نظیر مرتضی پورعلی‌گنجی، بیرانوند، گولسیانی و سعید صادقی جذب شدند و میلاد سرلک هم قراردادش را برای یک فصل تمدید کرد. با توجه به همین قضیه برخی از این نفرات بدعادت شده و منتظر بودند تا اقدامی از سوی هوادار متمول صورت بگیرد تا برای قرارداد جدید اقدام کنند.

البته که این هوادار متمول سال‌هاست که به باشگاه پرسپولیس کمک مالی می‌کند اما در زمان مدیریت رضا درویش بیشترین کمک‌ها از سوی او به این باشگاه انجام شده است. با این تفاسیر باید گفت پرسپولیس آرامش این روزهایش را بیشتر مدیون این هوادار پا به سن گذاشته است؛ فردی که ۸۰ سال سن دارد و به خاطر علاقه به پرسپولیس و طرفداران این تیم به این باشگاه کمک می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی