• ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
  • کد خبر: 34323
برنج

ما در این مطلب سعی کردیم به‌روزترین قیمت برنج ایرانی در سال ۱۴۰۲ را که مربوط به تابستان باشد خدمت شما ارائه دهیم. قیمت‌هایی که در این صفحه مشاهده می‌کنید از فروشگاه اینترنتی جوانه صدرا جمع‌آوری شده است که یک فروشگاه و برند معتبر در حوزه تولید و فروش برنج ایرانی می‌باشد.

به گزارش ایران‌پژواک، شما دوستان عزیز برای اینکه قیمت هر برنج را به لحظه استعلام بگیرید کافیست نام این وب‌سایت را در گوگل جست‌وجو کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا آخرین قیمت‌های بازار برنج ایران را به عرضتان برسانیم.

ما در این لیست، آخرین قیمت برنج هاشمی، برنج طارم محلی فریدونکنار، برنج وحشی و ... را به شما ارائه می‌دهیم.

قیمت برنج ایرانی

قیمت برنج در سال ۱۴۰۲ برای ارقام مختلف این برنج‌ها به شرح زیر می‌باشد...

برنج طارم هاشمی: کیلویی ۱۱۸ هزار تومان

برنج طارم محلی: ۱۱۶ هزار تومان

برنج وحشی(دنوج): ۱۴۵ هزار تومان

برنج صدری: کیلویی ۱۳۵ هزار تومان

برنج لاشه: کیلویی ۶۸ هزار تومان

برنج سرلاشه: کیلویی ۷۹ هزار تومان

برنج نیم‌دانه: کیلویی ۵۶ هزار تومان

توجه: این لیست شامل قیمت برخی از برنج‌های محبوب ایرانی است. در صورتی که برنج ایرانی مدنظر شما در این لیست وجود ندارد می‌توانید جوانه صدرا را در گوگل سرچ کنید و با مراجعه به این وب‌سایت قیمت انواع برنج ایرانی را بررسی کنید.

توجه: همچنین لازم به ذکر است این لیست قیمت، مربوط به قیمت برنج ایرانی در تابستان ۱۴۰۲ می‌باشد که ممکن است این قیمت‌ها قیمت تخفیفی و جشنواره فروشگاه برنج مذکور باشد و قیمت اصلی با این قیمت متفاوت باشد. پس بهتر است شما نیز با مراجعه به وب‌سایت javanesadra.ir از قیمت دقیق اطمینان حاصل کنید.

چه برنجی را بخریم بهتر است؟

این سوال تا حد زیادی مربوط به نوع نیاز شما از مصرف برنج و علاقه شخصی شما می‌شود. به طور کلی برنج طارم هاشمی و برنج طارم محلی بیشترین طرفدار را در بین برنج‌های ایرانی دارند و البته که کیفیت بسیار بی‌نظیری نیز دارند اما شما می‌توانید برنج‌های دیگر را هم مدنظر قرار دهید.

به طور مثال چنانچه می‌خواهید یک برنج سالم، بسیار مرغوب، با عطری بسیار بی‌نظیر و البته با قیمتی کمی بالاتر را استفاده کنید برنج وحشی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. چنانچه می‌خواهید از این برنج اطلاعات بیشتری کسب کنید کافیست این را به شما بگوییم که برنج وحشی همان برنج راتون یا دنوج است که کیفیت پخت بسیار خوبی دارد و علاوه بر آن بسیار خوش بو است.

در طرف دیگر ماجرا چنانچه شما قصد مصرف یک برنج مقرون به‌صرفه‌تر را داشته باشید، می‌توانید از برنج‌های ندا، سرلاشه و فجر استفاده کنید.

همچنین چنانچه شما یک برنج مجلسی اعلا می‌خواهید شاید برای شما یک انتخاب خوب برنج طارم هاشمی، طارم محلی و طارم کشت دوم باشد. این برنج‌ها اثبات شده‌اند و برای مصارف مجلسی بسیار توصیه می‌شوند.

قیمت برنج به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت برنج به عوامل مختلفی بستگی دارد و پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت برنج ایرانی می‌تواند موثر باشد؛ از جمله این پارامترها کیفیت برنج، دوام برنج، محل کشت برنج، نوع و رقم برنج، عطر و طعم برنج، ماندگاری برنج و .... می‌تواند باشد که باعث می‌شود برنج‌های ایرانی در طیف قیمتی مختلف دارای برنج‌های خوب و مناسبی باشد.

یکی دیگر از عواملی که معمولاً به طور غیر مستقیم در تعیین نرخ برنج تاثیر دارد، میزان سفارش شماست. معمولاً بسیاری از فروشگاه‌های برنج خدماتی با نام خرید برنج عمده برای مشتریان خود فراهم می‌کنند که در این نوع سفارش توسط مشتری، قیمت برنج از سفارش خرده کمی مناسب‌تر است. پس چنانچه شما برنج خود را به صورت عمده سفارش دهید می‌توانید برنج را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

جمع‌بندی

دوستان عزیز ما در این مطلب سعی کردیم نرخ برنج ایرانی را در تابستان ۱۴۰۲ خدمت شما اعلام کنیم. همچنین به یک‌سری از موارد و سوالات پرتکرار شما عزیزان پرداختیم تا هنگام خرید برنج بتواند به شما کمک کند. توصیه ما به شما این است که چنانچه قصد خرید برنج دارید سعی کنید تا روزهای آتی برای خرید اقدام کنید و سعی کنید تا جای ممکن از فروشگاه‌های معتبر خرید خود را انجام دهید تا برنج اصیل ایرانی را به شما تحویل دهند؛ زیرا برخی از فروشگاه‌های نامعتبر برنج‌های مخلوط را با نام برنج ایرانی به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی