ترامپ

رسانه‌های آمریکایی با اشاره به تدابیر شدید امنیتی در اطراف زندان شهر «فولتون کانتی» از بازداشت نیم ساعته دونالد ترامپ خبر دادند که پس از تامین قرار وثیقه از بازداشتگاه موقت خارج شد.

به گزارش ایران‌پژواک، رئیس جمهور سابق آمریکا بامداد امروز جمعه پس از تسلیم خود به مقامات زندانی در شهر فولتون در ایالت جورجیا پس از بازداشت موقت این شهر را تحت تدابیر شدید امنیتی ترک کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های آمریکایی گزارش داد که رسانه‌های محلی که به طور مستقیم و لحظه‌ای پوشش خبری از لحظه خروج کاروان خودرویی دونالد ترامپ از ساختمان زندان فولتون کانتی را بازتاب می‌دادند، اعلام کردند که نام ترامپ در فهرست زندانیان این شهر ثبت شد.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از تسلیم خود به مقامات محلی زندان فولتون کانتی به مدت نیم ساعت در بازداشت بود و پس از تأمین وثیقه از پیش تعیین شده ۲۰۰ هزار دلاری از زندان تحت تدابیر شدید امنیتی با کاروان خودرویی خود خارج شد.

از سویی دیگر، رسانه‌های آمریکایی بدون اشاره به جزئیات نحوه بازداشت وی، گزارش دادند که ترامپ بار دیگر برای چهارمین بار اتهامات قضائی دادگاه کیفری ضد خود را درباره پرونده تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را رد کرد.

منابع خبری گزارش دادند که برای آقای ترامپ در این پرونده از پیش ۲۰۰ هزار دلار قرار وثیقه صادر شده است.

او تنها چند ساعت پیش از تسلیم خود به بازداشتگاه وکیلش در پرونده جورجیا را تغییر داد.

تسلیم آقای ترامپ به بازداشتگاهی در ایالت جورجیا یک روز پس از اولین مناظره داوطلبان نامزدی از حزب جمهوری‌خواه رخ می‌دهد، مناظره‌ای که بدون حضور او برگزار شد.

وی پس از خروج از زندان، در اظهاراتی رسانه‌ای از بی‌گناهی خود بار دیگر در برابر اتهامات مطرح شده علیه خود از سوی دادگاه در مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ را تاکید کرد.

ترامپ طرح اتهامات قضائی جدید را با هدف مداخله و مانع تراشی در شرکت وی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی ۲۰۲۴ دانست.

گفتنی است دادگاه قضائی در ایالت جورجیا با صدور اتهام قضائی علیه ترامپ و ۱۸ تن دیگر از نزدیکانش، ترامپ را متهم به در مداخله و باج گیری در تقلب در انتخابات ریاست جمهوری به نفع خود در انتخابات سال ۲۰۲۰ کرد.

پیش از این سه پرونده کیفری دیگر علیه رئیس جمهور پیشین آمریکا به جریان افتاده است، اما این پرونده چهارم حاوی جدی‌ترین اتهام‌ها علیه او است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی