• ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر: 34807
لوئیس روبیالس

لوئیس روبیالس با شکایت جنی هرموسو ممکن است با ۴ سال حبس رو به رو شود.

به گزارش ایران‌پژواک، لوئیس روبیالس در مراسم اهدای مدال تیم ملی زنان اسپانیا پس از جام جهانی زنان در قبال جنی هرموسو اقدامی ناشایست انجام داد که با سروصدای زیادی در دنیای فوتبال همراه شد.

روبیالس به دلیل عدم عذرخواهی و استعفا از سمت خود از سوی فیفا برای ۹۰‌ روز تعلیق شده و در آستانه محرومیت ۱۵ ساله از فعالیت‌های فوتبالی قرار دارد اما این تنها محکومیت برای این مرد جنجالی نیست.

شکایت جنی هرموسو ممکن است عواقب خطرناکی برای لوئیس روبیالس داشته باشد.

شکایت این بازیکن فوتبال که بر اساس ماده ۱۹۱ قانون مجازات «رسیدگی به جرایم تجاوز، آزار و اذیت یا سوء استفاده جنسی» صورت گرفته، این احتمال را ایجاد می‌کند که رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا به جرم تجاوز محاکمه شود.

پس از ارائه شکایت، دادگاه دو ماه فرصت دارد تا در مورد پذیرش یا عدم پذیرش آن برای رسیدگی، تصمیم گیری کند. در صورت پذیرش، هم جنی هرموسو به عنوان شاکی و هم لوئیس روبیالس به عنوان متهم برای شهادت فراخوانده خواهند شد. مرحله دوم می‌تواند تا شش ماه طول بکشد.

دادگاه ورزشی اداری اسپانیا، به نوبه خود، باید تمام اسنادی را که در اختیار دارد به قاضی بفرستد تا حداکثر شواهد ممکن را جمع آوری کند. بسته به این موارد یا انتشار شدن موارد جدید، قاضی ممکن است تصمیم به رد پرونده بگیرد.

در مورد مجازات احتمالی، پیش‌بینی می‌شود که بین یک تا ۴ سال حبس تعزیری پیش‌بینی شود، زیرا اقدام ناشایست روبیالس در فینال جام جهانی زنان می‌تواند تجاوز تلقی شود. این مجازات اما در صورت تصمیم قاضی می‌تواند با جریمه جایگزین شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی