داوود منظور

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت مطالبات گندم کاران تا پایان مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایران‌پژواک، داوود منظور، شامگاه پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان در خصوص پرداخت مطالبات گندم کاران، اظهار کرد: امسال بیش از ۱۰ میلیون تن گندم خریداری شده که در مجموع باید ۱۵۴ هزار میلیارد تومان پول گندم پرداخت می‌شد.

وی با اشاره به اینکه منابع کافی در قانون بودجه برای پرداخت مطالبات گندم تعریف نشده بود، افزود: همان طور که قبلاً اعلام شد تا آخر مهرماه تمام مطالبات گندم کاران تا پایان مهر ماه تسویه خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در حال حاضر امکانات کشور در حد نیازها نیست و برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده آل باید کارهای زیادی انجام دهیم.

منظور با اشاره به تولیدات خوبی که در محصولات راهبردی زراعی استان صورت گرفت، اظهار کرد: استان گلستان توانسته در بحث گندم و کلزا رتبه خوبی در کشور کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد مواردی که در این جلسه توسط مسئولان استان بیان شد به عنوان الویت‌های توسعه استان مورد توجه قرار دهیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه منابع آب پایدار استان باید به خوبی تأمین شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم مجوزهای لازم برای آب شیرین کن دریای خزر صادر شود.

وی افزود: علاوه بر اینکه ما تأمین آب می‌کنیم مسئله صرفه جویی هم بسیار حائض اهمیت است که امید است در حوزه جهاد کشاورزی موضوع اصلاح الگو کشت و استفاده از روش‌های نوین آبیاری توجه شود که بتوانیم با آب کمتری محصول بیشتری تولید کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی