ترامپ

یک خبرگزاری آمریکایی گزارش داد که متحدان «دونالد ترامپ» در اقدامی بی‌سابقه از حالا شروع به غربال ده‌ها هزار تن کرده‌اند تا در صورت پیروزی او در انتخابات ۲۰۲۴، قدرت ساکن سابق کاخ سفید در تمامی سطوح در بیشترین میزان قرار داشته باشد.

به گزارش ایران‌پژواک، خبرگزاری آکسیوس گزارش داد که صدها نفر از متحدان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ این کشور سعی دارند تا با غربالگری حدود ۵۴ هزار متحد وفادار در سرتاسر نهادهای دولتی آمریکا، زمینه را برای حکمرانی قاطع ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات آتی فراهم کنند.

به گزارش آکسیوس، در بخش‌هایی از این پروژه از هوش مصنوعی برای تحلیل محتواهای منتشرشده توسط افراد در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود؛ وظیفه‌ای که به شرکت غول فناوری «اورکل» محول شده است.

انگیزه ترامپ از به راه انداختن این پروژه غربالگری به دور قبلی ریاست‌جمهوری او بازمی‌گردد. او در ۲۰۱۷ زمانی که برای نخستین دور ریاست‌جمهوری خود وارد کاخ سفید شد، چندین چهره جنجالی حزب جمهوری‌خواه را به مناصب مهم گمارد؛ مقاماتی که بعدها در بحبوحه جنجال‌های متعددی که ترامپ آفرید، به او پشت کرده و قدرتش را کاهش دادند.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا سعی دارد در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، کنترل نهادهای دولتی را این بار به کسانی واگذار کند که از وفاداری آن‌ها به خود اطمینان حاصل کرده است؛ از جمله در حوزه‌های قضایی، دفاعی، مقرراتی و سیاست داخلی.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی