• ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
  • کد خبر: 36033
image-20231118084728-1.png

یزد یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی ایران است که جاذبه های تاریخی و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. در تمام طول سال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. گردشگران از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌توانند بهترین هتل و یا یک اقامت ارزان در یزد را تجربه نمایند.

گزارش آگهی/ با سفر به شهر تاریخی یزد و دیدن بادگیرهای کوچک و بزرگ در کنار خانه‌های قدیمی با سقف‌های گنبدی، یک سفر خاطره‌انگیز به گذشته رقم می‌خورد. معماری منحصر به فرد آثار تاریخی این شهر، نبوغ و خلاقیت معماران ایرانی را به رخ جهانیان می‌کشد.

وجود مسجد جامع، آتشکده و سایر جاذبه های تاریخی یزد که شکوه و زیبایی بی‌نظیری دارند؛ موجب شده تا این شهر، مقصد بسیاری از جهانگردان و گردشگران قرار گیرد. هتل الزهرا یزد با امکانات و خدمات مناسب و معماری مدرن، افتخار میزبانی از مهمانان عزیز را دارد.

یکی از مشکلات پیش روی گردشگرانی که قصد سفر به دل کویر را دارند، محل اقامت آنها می‌باشد. در زمان برنامه‌ریزی یک سفر کم هزینه، اقامت ارزان در یزد، یکی از چالش‌های اساسی افراد خواهد بود.

وب‌سایت ایران هتل آنلاین

از جمله امور مهم و ضروری قبل از سفر، رزرو هتل می‌باشد. در عصر حاضر با کمک فناوری پیشرفته، می‌توان بسیار سریع، آسان و در کمترین زمان ممکن، هتل موردنظر خود را انتخاب و رزرو نمود.

وب‌سایت‌ ایران هتل آنلاین در زمینه رزرو آنلاین هتل، این امکان را برای گردشگران فراهم آورده تا با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، هتل و اتاق موردنظر خود را بدون حضور در هتل، رزرو نمایند.

ایران هتل آنلاین با سابقه طولانی در زمینه گردشگری و رزرو آنلاین هتل، توانسته به یکی از پیشگامان این صنعت و از اصلی‌ترین وب‌سایت‌های رزرو آنلاین در کل کشور، تبدیل گردد.

اقامت ارزان در یزد با ایران هتل آنلاین

امروزه گردشگران بسیار سریع و راحت می‌توانند از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین، تمام جزئیات هتل های یزد را بررسی و مقایسه کرده و با استفاده از فیلترهای موجود، می‌توان بهترین و ارزان‌ترین هتل را به صورت آنلاین رزرو نمود.

با رزرو آنلاین هتل، دیگر مهمانان نیازی به مراجعه حضوری در هتل نخواهند داشت. حتی در صورت لغو و یا تغییر زمان رزرو، می‌توانند بسیار راحت و به صورت غیرحضوری، این عملیات را انجام دهند.

جستجوی هتل براساس موقعیت مکانی موردنظر، مقایسه قیمت هتل ها، عکس‌ها و جزئیات کامل، امکانات و خدمات، مشاهده واحدهای مختلف هتل ها، نظرات مهمانان قبلی، برخورداری از تخفیفات شگفت‌انگیز و بسیاری موارد دیگر از ویژگی‌های خوب وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌باشد.

اقامت ارزان قیمت در یزد با ایران هتل آنلاین

اقامت ارزان در یزد

برای اقامتی ارزان و بدون دغدغه در شهر یزد، می‌توان از تخفیفات ویژه ایران هتل آنلاین بهره‌مند شد. این وب‌سایت، کمترین نرخ قیمتی را برای هتل های خود گارانتی نموده و گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده، اقدام به رزرو هتل نمایند.

برخی از مسافران به جای اقامت در یک هتل پر زرق و برق، ترجیح می‌دهند در یک اقامتگاه بومگردی اسکان داشته باشند. اقامتگاه های بومگردی استان یزد، حس و حال قدیمی دوران گذشته را به گردشگران منتقل می‌کند. مهمانان علاوه‌بر اقامتی ارزان، می‌توانند طعم واقعی غذاهای سنتی شهر یزد را بچشند.

رزرو آنلاین اقامتگاه های بوم گردی یزد، یک تجربه متفاوت را برای گردشگران رقم می‌زند. وب‌سایت ایران هتل آنلاین، امکان رزرو هتل های تاریخی و اقامتگاه های بومگردی استان یزد را با کمترین قیمت، برای کاربران فراهم نموده تا بسیار هوشمندانه و اقتصادی به یزد سفر کنند.

گردشگران باید توجه داشته باشند که اقامت ارزان در یزد و سایر شهرها به عوامل مختلفی ازجمله تاریخ رزرو هتل، موقعیت مکانی هتل، امکانات و خدمات واحد اقامتی، شرایط آب و هوایی، تعطیلات و پیک سفر و... بستگی دارد.

هتل های ارزان در شهر یزد

هتل های سه ستاره، دوستاره و یک ستاره، بهترین گزینه برای اقامت ارزان در یزد به شمار می‌آیند.

هتل پارسیک یزد

هتل پارسیک یزد، در یک خانه تاریخی با قدمتی بیش از صد سال واقع شده که در سال 1399 به بهره‌برداری رسید. این هتل سنتی دارای 16 اتاق با پنجره‌هایی بلند در دور تا دور حیاط می‌باشد. سبک معماری و فضای سنتی این هتل، گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است.

هتل الزهرا یزد

از نظر مهمانان، هتل الزهرا، بهترین هتل 3 ستاره شهر یزد می‌باشد. این هتل پس از یک بازسازی کلی، در سال 1397 فعالیت خود را آغاز نمود. هتل الزهرا در چهارراه فرهنگیان شهر یزد واقع شده که دارای 21 واحد اقامتی مدرن می‌باشد. این هتل یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت ارزان در یزد به شمار می‌آید.

هتل در نزدیکی بافت تاریخی یزد واقع شده و دسترسی راحتی به خانه کلاهدوزها یا موزه آب، میدان امیرچخماق، مسجد جامع یزد، آب انبار رستم گیو، بازارچه پنجه علی، بازار خان یزد، موزه تاریخ و فرهنگ زرتشتیان مارکار، زندان اسکندر و... دارد.

هتل خوان دوحد یزد

هتل خوان دوحد یک هتل 3 ستاره در یک خانه تاریخی می‌باشد. این خانه قدیمی دارای دو حیاط با قدمت و سبکی متفاوت است. یکی از حیاط‌ها متعلق به اواخر دوره صفویه و حیاط دیگر مربوط به دوره قاجار می‌باشد که فضایی کاملا سنتی دارند.

این هتل آخرین بار در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته و شامل 25 اتاق در طبقات همکف و زیرزمین می‌باشد. حوض هشتی، شیشه‌های رنگی اتاق ها و فضای سنتی هتل، یک اقامت نوستالژیک و آرامی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

هتل والی یزد

هتل 3 ستاره والی یزد، حدود 400 سال قبل، در دوران صفویه بنا شد. این هتل تاریخی دارای سرداب و دو حیاط اندرونی و بیرونی می‌باشد که اکثر اتاق های آن در حیاط اندرونی قرار دارند. گردشگران می‌توانند با رزرو هتل والی، یک اقامت ارزان در یزد را تجربه کنند.

اقامت ارزان قیمت در یزد با ایران هتل آنلاین

هتل کهن کاشانه یزد

هتل دو ستاره کهن کاشانه در بافت تاریخی یزد واقع شده که در ابتدا یک منزل شخصی بود و پس از مرمت و بازسازی در سال 1383 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل دارای دو حیاط بزرگ و کوچک و 18 اتاق می‌باشد. هتل کهن کاشانه یزد به برخی از اماکن تاریخی، فاصله کمی دارد.

هتل رز یزد

هتل دوستاره رز، در میدان شهید بهشتی شهر یزد واقع شده و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل رز یزد دارای 11 اتاق مجهز به امکانات و خدمات رضایت‌بخش بوده که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. این هتل گزینه مناسبی برای اقامت ارزان در یزد می‌باشد.

هتل رویای قدیم یزد

هتل دو ستاره رویای قدیم یزد مربوط به دوره قاجار بوده و قدمتی بیش از 200 سال دارد. این هتل سنتی دارای فضای اندرونی و بیرونی با تزئینات و معماری بسیار زیبایی است که مهمانان را به گذشته‌های دور می‌برد. هتل رویای قدیم در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله نزدیکی تا بافت تاریخی یزد دارد.

هتل سنتی جاده ابریشم

این هتل سنتی با قدمت 250 ساله خود در سال 1382 به بهره‌برداری رسید. هتل یک ستاره سنتی جاده ابریشم در خیابان مسجد جامع یزد واقع شده و دارای 8 اتاق می‌باشد. مهمانان این هتل علاوه‌بر اقامت ارزان در یزد، دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری این شهر دارند.

هتل کوروش یزد

هتل تک ستاره کوروش، در بافت سنتی شهر یزد ساخته شده است. این هتل در خانه تاریخی نجفی یزدی با قدمتی 400 ساله، در کنار زندان اسکندر و مسجد جامع قرار دارد. هتل کوروش پس از مرمت در سال 1385 به بهره‌برداری رسید.

سخن پایانی

یزد یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی ایران است که جاذبه های تاریخی و دیدنی بسیاری را در خود جای داده است. در تمام طول سال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به این شهر سفر می‌کنند. گردشگران از طریق وب‌سایت ایران هتل آنلاین می‌توانند بهترین هتل و یا یک اقامت ارزان در یزد را تجربه نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی