کرمان موتور

کرمان موتور در اقدامی جدید و با شرایط جذاب مردم را تشویق به خرید محصولات خود می کند.

به گزارش ایران‌پژواک، با آغاز واردات خودرو به کشور از یک سو و افزایش تولید مونتاژکاران و عدم استقبال مردم از خرید خودروهای چینی و رکود در بازار از سوی دیگر، مونتاژکاران چینی با رویه جدید و آپشن های جذاب همچون فروش اقساطی با اقساط طولانی، تحویل فوری و چند روزه با سود دیرکرد بالا و ... در پی ترغیب خریداران برای فروش بیشتر در بازار شدند.

طبق گفته کارشناسان بیش از ۷۵ درصد تولیدات مونتاژکاران چینی در پارکینگ های کارخانه ها بدون مشتری مانده است و این روش ها شاید بتواند تعدادی از مردم را تشویق به خرید کند.

البته باتوجه به خدمات پس از فروش ضعیف و بی کیفیت و همچنین کمبود قطعات خودروهای چینی در کشور و از همه مهم تر به دلیل ثبات قیمت دلار، بعید به نظر می رسد که بازار خودروهای چینی تا مدت ها بتواند از رکود خارج شود و مونتاژکاران خودرو چینی اگر می خواهند به فروش بیشتر دست پیدا کنند باید از سودهای بالایی که بر روی اقساط اضافه می کنند و سود بالای قیمت کارخانه بکاهند و بازار را رقابتی و مشتری مدار کنند و در عین حال فکری برای مطلوب شدن خدمات پس از فروش خود کنند.

باتوجه به موارد فوق شرکت کرمان موتور از شرایط رکودی بازار استفاده کرده و در اقدامی جدید و بدیع اقدام به فروش یکی از محصولات خود با اقساط بلند مدت و تحویل ۱۰ روزه در سامانه یکپارچه فروش خودرو کرده است. این در حالی است که قیمت این محصول در بازار پایین تر از قیمت کارخانه به فروش می رسد و مشتری زیادی ندارد اما شاید این روش جدید فروش محصول شرکت کرمان موتور را بالاتر ببرد.

همچنین طبق گفته سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروی تهران، در حال حاضر قیمت خودروهای مونتاژی کاهش پیدا کرده است.

بنابراین شرکت های مونتاژی مثل همیشه به دنبال راه هایی برای کسب سود بیشتر هستند تا به دنبال مشتری مداری و رضایت مشتری.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی