مهاجران افغان

وزیر کشور گفت: مهاجرانی که به شکل غیرقانونی وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند برادران ما هستند، اما باید مطابق قانون به کشور خود بازگردند.

به گزارش ایران‌پژواک، احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: مهاجرانی که به شکل غیرقانونی وارد جمهوری اسلامی ایران شده اند برادران ما هستند، اما باید مطابق قانون به کشور خود بازگردند.

وحیدی روز جمعه در جریان دومین سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز در بازدید از قرارگاه بازگشت مهاجران و اتباع غیرمجاز بیگانه افزود: امکان ماندگاری و ارایه خدمات به اتباع بیگانه غیرمجاز وجود ندارد.

وی اظهار کرد: مهاجران خارجی غیرمجاز شناسایی و پس از حضور در اردوگاه‌هایی که برای بازگشت در نظر گرفته شده، به موطن خود بازگردانده خواهند شد.

به گفته وزیر کشور با مهاجران خارجی غیرمجاز علیرغم اینکه به شکل غیرقانونی وارد مرزهای جمهوری اسلامی ایران شده اند با کرامت رفتار می شود و این افراد پس از طی فرایندهای پیش بینی شده به وطن خود بازمی گردند.

وی خطاب به مهاجران غیرمجاز حاضر در این اردوگاه گفت: باید به کشور خود بازگشته و برای عمران و آبادانی وطن خود تلاش و همت کنید.

از ابتدای آغاز به کار اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی کرج (اردوگاه بازگشت مهاجران خارجی) تاکنون بیش از ۲۹هزار مهاجر غیرمجاز در این مکان پذیرش و حدود ۶ هزار و ۷۰۰ مهاجر غیرقانونی به کشورهای خود بازگردانده شده اند.

رییس جمهور و هیات دولت در راستای دور دوم سفرهای استانی امروز جمعه مهمان مردم استان البرز هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی