کیش

جزیره کیش با آثار تاریخی، تفریحی و امکانات مناسب توجه مسافران زیادی را به خود جلب کرده است.

گزارش آگهی/ جزیره کیش همیشه یکی از مقاصد محبوبی بوده که افراد زیادی آن را برای سفر انتخاب می کنند. این تقاضا را تا حدودی می توان از تنوع تورها و تعداد تورهای جزیره کیش فهمید. همچنین درخواست برای رزرو هتل های 5 ستاره کیش و دیگر هتل های این جزیره بالاست. جزیره کیش با آثار تاریخی، تفریحی و امکانات مناسب توجه مسافران زیادی را به خود جلب کرده است.

یکی از عوامل مهم در سفر به جزیره کیش هتلی است که در آن اقامت می کنید. در جزیره کیش هتل های بسیار متنوعی وجود دارد. در این میان شما باید هتلی را انتخاب کنید که مناسب شرایط شما باشد. گاهی اوقات تعداد زیاد هتل ها مسافران را سردرگم کرده و انتخاب یک هتل خاص را دشوار می کند. از این رو در این مقاله می خواهیم در مورد برخی از بهترین هتلهای کیش صحبت کنیم و مقایسه ای مفید انجام دهیم.

هتل ویدا در کیش مناسب برای افرادی که به دنبال اقامتی مدرن هستند

هتل ویدا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در میدان سنایی بلوار موج واقع شده است. این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی رایگان، رستوران 300 نفره، استخر رایگان برای مسافران، اتاق ماساژ، اتاق سیگار، زمین ورزشی، کرایه ماشین، سونا، کافه، سالن بدنسازی و ... می باشد.

هتل ویدا در کیش فاصله کمی با دریا و نزدیک به سایر جاذبه های گردشگری و مراکز خرید جزیره دارد. به عنوان مثال، حدود 5 دقیقه از مرکز خرید، بازار به‌کیش، پانیذ، زیتون، مریم و مروارید فاصله دارد. همچنین در فاصله کمی از جاذبه های گردشگری مانند پارک هنگام، فلای بورد، کیبل اسکی و پلاژ خانم ها و پلاژ آقایان احداث شده است. تفاوت این اقامتگاه با هتل های 4 و 3 ستاره، وجود امکانات ورزشی، استخر و خدمات این چنین است. به همین دلیل کسانی که به دنبال چنین خدماتی هستند، اقامت در این هتل را در اولویت قرار می دهند.

هتل پارمیس کیش مناسب افرادی که یک اقامتگاه بین ‌المللی می خواهند

به گزارش بسیاری از گردشگران کیش، هتل پارمیس یکی از بهترین و مجهزترین هتل های بین المللی جزیره کیش به شمار می رود. این هتل با موقعیت جغرافیایی فوق العاده خود، نزدیک به دریا و نزدیک به مهم ترین نقاط دیدنی جزیره، متمایز است. اگر توری که سفارش می دهید هافبرد باشد یک پیش غذا و یک ناهار با کیفیت دریافت خواهید کرد. وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد که همیشه پاسخگوی سوالات شما هستند از دیگر مزیت های هتل 5 ستاره پارمیس است.

هتل مارینا برای داشتن سفری لاکچری

اگر می خواهید مجلل ترین اقامتگاه های کیش را در میان هتل های 5 ستاره کیش تجربه کنید، حتما باید هتل مارینا پارک را ببینید. زمانی که این هتل را رزرو می کنید، وقتی پرواز شما در فرودگاه بین المللی کیش به زمین می نشیند، یک ترانسفر رایگان فرودگاهی منتظر شما خواهد بود تا شما را به هتل برساند. سپس پرسنل با رفتار خوب اتاقتان را تحویل می دهند و با خیالی آسوده سفرتان را آغاز می کنید.

این اقامتگاه دارای مرکز آموزش ورزش های آبی، پارک ساحلی و آبی شناور ویبیت، کلوپ ساحلی تفریحی، رستوران، کافه و ... می باشد. بسیاری از امکانات رفاهی این هتل در سایر اقامتگاه های جزیره وجود ندارد. به همین دلیل است که هیچ هتل دیگری نتوانسته جای این هتل پنج ستاره را در دل مسافران بگیرد.

هتل ترنج کیش؛ اقامتی در میان آب های نیلگون خلیج فارس

هتل ترنج را نیز باید یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش دانست. اقامت در میان آب های خلیج فارس تجربه ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد. در معماری این هتل کف اتاق ها شیشه ای است و در تمام مدت اقامت می توانید دریا را زیر پای خود ببینید.

با وجود اینکه هتل ترنج فاصله نسبتا زیادی با مرکز شهر دارد، لازم نیست نگران باشید. زیرا همیشه تاکسی هایی در اطراف هتل وجود دارند که شما را به مرکز شهر می برند. با توجه به نظرات مسافرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند، از مهم ترین ویژگی های این هتل می توان به چشم انداز منحصر به فرد آن، وجود پرسنل حرفه ای و خوش برخورد و وجود رستورانی با ارائه بهترین غذاهای محلی و بین المللی اشاره کرد.

هتل داریوش؛ مناسب برای افراد خانواده

هتل داریوش یکی دیگر از هتل های محبوب در جزیره کیش است. از آنجایی که دریا در فاصله کمی از اتاق های این هتل قرار دارد، می توانید در هر زمانی از شبانه روز با اقامت در اتاق های این هتل احساس کنید که در کنار دریا هستید.

اتاق های این هتل ۵ ستاره کیش دارای پنل هوشمند هستند که به شما امکان باز و بسته کردن پرده ها را می دهد، همچنین دکوراسیون بسیار زیبایی دارند. خود هتل دارای استخر، رستوران، کافه، ترانسفر فرودگاهی، جکوزی، ماساژ و غیره می باشد. به گفته بسیاری از مسافران، هتل داریوش از امکانات رفاهی و خدمات مجلل تری نسبت به هتل های هم قیمت خود برخوردار است.

هتل کوروش مناسب برای حرفه ای ها

مقایسه هتل های 5 ستاره کیش برای یک انتخاب بهتر

هتل کوروش یکی از هتل های معروف و پرطرفدار جزیره کیش است که اکثر مسافرانی که در اینجا اقامت می کنند از کیفیت خدمات، آداب معاشرت و حرفه ای بودن کارکنان هتل راضی هستند.

استخر زیبا، موقعیت مکانی عالی، طراحی داخلی خوب، صبحانه به صورت بوفه باز، رستورانی که غذاهای عالی سرو می کند... از جمله این امکانات هستند. شما می توانید با پرداخت هزینه اضافی از برخی خدمات این هتل پنج ستاره مانند مینی بار، پارکینگ و اینترنت رایگان بهره مند شوید.

هتل شایان مناسب برای افرادی که به دنبال محیطی راحت و صمیمی هستند

شایان یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش است. بزرگ ترین مزیت یک هتل وجود پرسنل حرفه ای، مودب و با دقت است که سریع و دقیق به درخواست ها پاسخ داده و خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می دهند. اتاق های این هتل به زیبایی تزئین شده و مجهز به جدیدترین امکانات رفاهی می باشد.

همچنین این اقامتگاه دارای رستورانی با منوی کامل و غذاهای لذیذ، مجموعه آبی با استخر و سونا و فضای مشترک (لابی) شیک و مدرن است. هتل شایان موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به نقاط برجسته جزیره دارد و نسبت به بسیاری از هتل های پنج ستاره دیگر این جزیره مقرون به صرفه تر است.

هتل آرامیس پلاس چشم اندازی زیبا به دریا

هتل آرامیس پلاس به گفته مسافران یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است. این هتل در میدان پردیس واقع شده و از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده است.

یکی از ویژگی های کلیدی هتل آرامیس پلاس کیش دسترسی آسان آن به ساحل زیبا و مراکز خرید بزرگ کیش مانند پردیس 2، کیش مال و کتون است.

این هتل 14 طبقه 171 اتاق دارد. شما می توانید یک اتاق دو نفره رو به دریا، یک اتاق سه تخته رو به دریا، یک سوئیت سه تخته یک خوابه و یک اتاق چهار تخته رزرو کنید.

ساحل رفتن یکی از تجربیات ناب جزیره کیش است. با اقامت در این هتل از زیباترین سواحل جزیره کیش دیدن کنید، جایی که می توانید غروب خورشید را ببینید یا در ساحل و دریا قدم بزنید و شنا کنید.

از امکانات هتل آرامیس پلاس می توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 ماشین، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، صندوق امانات، بوتیک، آژانس مسافرتی و چایخانه سنتی اشاره کرد.

هتل پالاس کیش؛ تجربه ای بی نظیر

مقایسه هتل های 5 ستاره کیش برای یک انتخاب بهتر

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره این جزیره هتل پالاس کیش است. ویژگی برتری هتل پالاس کیش نسبت به سایر هتل های جزیره، استخر روباز واقع در طبقه پانزدهم هتل است.

سینمای این هتل 264 نفر ظرفیت دارد و سالن مجلل آن با امکانات مدرن و مناسب برای برپایی نمایشگاه های فرهنگی و هنری است.

از امکانات هتل پالاس کیش می توان به: رستوران، حیاط سرسبز، لابی، آسانسور، اتاق کنفرانس، سالن اجتماعات، اعلام حریق، خشکشویی، نمازخانه، کافی نت، پارکینگ، تاکسی سرویس، یخچال، تلویزیون، استخر، اینترنت اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای این هتل مجلل دسترسی آسان به ساحل زیبای خلیج فارس است.

سخن آخر

اگر می خواهید به جزیره کیش سفر کنید، حتما قبل از سفر درباره هتلی که در آن اقامت خواهید کرد تحقیق کنید. هتل بخش مهمی از سفر شما به کیش است و تجربه سفر شما را زیبا و فراموش نشدنی می کند. ما در این مقاله هتل های 5 ستاره کیش را مقایسه کردیم. اما با یک جستجوی ساده در وب سایت بوکینگ می توانید هتل مورد نظر خود را پیدا و رزرو کنید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی