طلا

همان­طور که ممکن است بدانید؛ سرمایه‌گذاری بر روی خرید طلا به هر میزانی که باشد، همیشه یک سرمایه­ گذاری سودآور و پرمنفعت به ویژه در مدت زمان طولانی خواهد بود.

گزارش آگهی/ از گذشته تا کنون، انسانها از طریق روشهای گوناگون مانند سرمایه‌گذاری در زمینه خرید و فروش فلزات گران‌بها از سرمایه خود محافظت کردهاند. اما در هیچ زمانی به اندازه حال، بازار فلزات گرانبها همچون طلا این مقدار رشد و تورم را با خود به همراه نداشته است. همانطور که ممکن است بدانید؛ سرمایه‌گذاری بر روی خرید طلا به هر میزانی که باشد، همیشه یک سرمایه گذاری سودآور و پرمنفعت به ویژه در مدت زمان طولانی خواهد بود. ممکن است شما نیز به فکر سرمایهگذاری در این بازار باشید، اما با توجه به مشکلات اقتصادی که امروزه اکثر مردم با آن دست به گریبان هستند، امکان خرید طلا و سرمایهگذاری بر روی آن برایتان دشوار باشد. در چنین شرایطی خرید قسطی طلا میتواند بسیار راهگشا باشد. خرید اقساطی طلا باعث حفظ سرمایه شما در بلند مدت شده و به این ترتیب در اثر تورم متحمل ضررهای مالی نخواهید شد. در این مقاله به انواع روشهای خرید قسطی طلا نظیر خرید قسطی با چک، خرید قسطی طلا با ضمانت قرار دادن طلا و... از فروشگاه ۱۰ گلد گالری میپردازیم؛ با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

معرفی ۱۰گلد گالری

فروشگاه اینترنتی10 گلد گالری، یکی از فروشگاههای معتبر در عرضه محصولات طلا محسوب میشود. این فروشگاه بهعنوان زیر مجموعهای از فروشگاه اینترنتی 10 کالا فعالیت میکند. استفاده از دانش و هنر کارشناسان خبره و طراحان و سازندگان حرفهای طلا و جواهرات، این فروشگاه را به یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی در زمینه خرید طلا و جواهرات تبدیل کرده است.

فروشگاه اینترنتی 10 گلد گالری ضمن فروش نقدی محصولات، امکان خرید اقساطی طلا و جواهرات را با روشهای گوناگون ممکن کرده است. این ویژگی، 10 گلد گالری را از سایر رقبا متمایز کرده و باعث میشود تا هر فردی با هر توان مالی قادر به خرید محصول مورد علاقه خود و یا سرمایهگذاری در بازار طلا باشد. تنوع بالای محصولات این فروشگاه معتبر، هر نوع سلیقهای را در بر میگیرد.

چگونه می‌توان طلا و جواهرات را قسطی خرید

یکی از اهداف 10گلد گالری از ابتدای تاسیس این فروشگاه اینترنتی تاکنون، آسان کردن فرایند خرید طلا و جواهرات برای تمام اقشار جامعه بوده است. به همین دلیل با ارائه چندین روش برای خرید قسطی طلا، پروسه خرید با هر سرمایهای را ممکن کرده است. چنانچه شما نیز متقاضی خرید اقساطی طلا باشید، میتوانید از طریق روشهای زیر، خرید خود را انجام دهید.

خرید قسطی طلا به صورت چکی

برای خرید اقساطی طلا به صورت چکی، پس از انتخاب محصول مورد نظر خود در وب سایت 10 گلد گالری با آدرس اینترنتی https://10goldgallery.com، به بخش ( فرم استعلام) که در سایت موجود است، مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز را برای کارشناسان فروشگاه در بخش مالی سایت ارسال میکنید. پس از آن، چک شما استعلام شده و پس از تایید توسط کارشناسان مورد نظر، برای خرید شما پیش فاکتور ثبت خواهد شد.

بسته به اطلاعات درج شده در پیش فاکتور و با توجه به مبلغ نهایی محصول، باید مبلغی را بهعنوان پیش پرداخت واریز کنید و فیش واریزی را برای کارشناسان فروش ارسال نمایید. پس از پرداخت این مبلغ، خرید شما ثبت شده و ساخت محصول مورد نظر آغاز میشود. این مرحله در حدود 10 روز کاری زمان می برد. پس از این مدت، هنگامی که سفارش ساخته شده و قیمت نهایی آن محاسبه شد، متناسب با میزان اقساط ماهیانه که در فاکتور نهایی ذکر شده است، باید نسبت به ثبت 5 برگ چک صیادی اقدام کنید. پس از طی مراحل ذکر شده، محصول طلای شما همراه با فاکتور نهایی ارسال خواهد شد و میتوانید تحویل بگیرید.

خرید اقساطی طلا و جواهرات با ۱۰گلد گالری

TAG ALT: خرید طلا قسطی بدون پیش پرداخت

خرید قسطی طلا با ضمانت گذاشتن طلا

در خرید قسطی طلا با ضمانت قرار دادن طلا، پس از انتخاب محصول مد نظر خود در وبسایت فروشگاه 10 گلد گالری، باید از محصول طلایی که میخواهید بهعنوان ضمانت قرار دهید، عکس گرفته و بههمراه فاکتور طلا برای کارشناسان فروشگاه ارسال نمایید. دقت کنید که اطلاعات درج شده درون این فاکتور باید با محصول ضمانت قرار داده شده تطبیق داشته باشد. با ثبت پیش فاکتور و واریز مبلغی معین بهعنوان پیش پراخت سفارش شما ثبت میگردد. مابقی مبلغ طلا بهصورت اقساطی در چندین قسط، از شما دریافت خواهد شد. پس از ساخته شدن، محصول مورد نظر همراه با فاکتور نهایی برای شما ارسال میگردد. در این روش طلای کارکرده شما، تا زمان به پایان رسیدن اقساط ماهانه، نزد مجموعه 10گلد گالری، بهصورت ضمانت خواهد ماند.

خرید قسطی طلا بدون نیاز به چک یا طلای کارکرده

این روش یکی از محبوبترین روشهای خرید قسطی طلا از فروشگاه اینترنتی 10 گلد گالری است. دلیل این محبوبیت را باید در عدم نیاز این روش به چک و ضمانت قرار دادن طلا جستجو کرد. همانطور که میدانید همه افراد ممکن است به چک دسترسی نداشته باشند و یا ترجیح میدهند طلایی را ضمانت قرار ندهند. با این روش خرید اقساطی طلا، فارغ از دردسرهای خرید به دو روش قبلی، خریدی آسان خواهید داشت.

مطابق این روش، پس از اینکه محصول مورد نظر خود را از وبسایت 10 گلد گالری انتخاب کردید، باید مبلغی که تعیین میشود را بهعنوان پیشپرداخت واریز کنید. سپس یک رسید رسمی با سربرگ فروشگاه و مهر و امضای مدیریت مجموعه 10 گلد گالری به شما تقدیم میشود. محصولی که توسط شما خریداری شده، بهعنوان ضمانت تا هنگامی که پرداخت اقساط به پایان برسد، نزد مجموعه خواهد ماند. پس از اینکه پرداخت اقساط ماهیانه کامل شد، محصول خریداری شده به همراه فاکتور تقدیمتان خواهد شد.

خرید اقساطی طلا و جواهرات با ۱۰گلد گالری

TAG ALT: خرید اقساطی طلا با چک

آیا خرید طلا به صورت اقساطی ارزش دارد؟

همان‌طور که ممکن است اطلاع داشته باشید؛ در سال‌های گذشته قیمت طلا به طرز چشمگیری افزایش یافته است. نکتهای که در زمان خرید طلا قسطی بدون پیش پرداخت باید به آن توجه کنید، این است که فارغ از افزایش یا کاهش قیمت طلا در کوتاه مدت، این کار در مدت زمان طولانی سودآور و هوشیارانه محسوب میشود. هنگام خرید قسطی طلا، نیاز به پرداخت مبلغی سنگین بهصورت یکجا نخواهد بود و با پرداخت مبلغی معین، میتوانید هم یک کالای زینتی خریداری کنید و هم با این کار سرمایهگذاری امنی داشته باشید. درواقع با خرید اقساطی طلا، همراه با تورم، پول و سرمایه شما نیز حفظ می شود. البته به یاد داشته باشید، خرید طلای قسطی باید با شرایط ویژه و تحت یک توافق دوجانبه صورت بگیرد و میزان دقیق پیشپرداخت، کارمزد، سود، بهره، اقساط و مبلغ نهایی که توسط مشتری پرداخت‌ میشود، باید در فاکتور قید شود. در غیر این‌صورت، خرید هر طلا و جواهرات نه تنها باعث سودآوری نخواهد شد، بلکه ممکن است متحمل ضرر و زیان شوید.

از طرفی بسیاری از افراد حقوق ثابت ماهیانه دارند و ترجیح میدهند بهجای پرداخت یکجا برای خرید طلا و جواهرات، به صورت قسطی و مرحله به مرحله هزینه آن را پرداخت کنند. با خرید اقساطی طلا، این امر امکان پذیر است و میتوان با پرداخت مبلغی مشخص که در حدود نیمی از قیمت کلی محصول میشود، اکسسوری مورد نظر خود را خریداری کنید. با این اقدام، سرمایه شما به شکل طلا درآمده و در بلند مدت بهدلیل تورم، ارزش خود را از دست نمیدهد. همچنین، دیگر نگران نوسانات بازار طلا نخواهید بود. آنچه که باید مد نظر قرار دهید، این است که فرایند فروش شفاف باشد و فروشنده مبلغی را که از عرف بازار فراتر است بهعنوان سود، کارمزد و اجرت از شما دریافت نکند، در غیر اینصورت بهعنوان خریدار دچار ضرر خواهید شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی