اذری جهرمی

​وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد ارتباطات در استان سیستان وبلوچستان در پی اقدامات دولت تدبیر و امید گفت: هنوز وضعیت ارتباطی این استان نسبت به استان های دیگر مطلوب نیست و باید با توجه به آمار بالای جوان‌های این استان، سیستان‌ و بلوچستان در نیمه بالایی شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور قرار گیرد.

به گزارش ایران پژواک، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دومین روز سفر به استان سیستان و بلوچستان در شورای اداری شهرستان خاش با اشاره به سفر قبلی به این استان و جمع بندی مشکلات ارتباطی گفت: بر اساس برنامه، همه شهرهای استان سیستان و بلوچستان به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز شده اند و در مدت یکسال ۷۵۰ کیلومتر فیبرنوری میان شهرهای این استان کشیده شده است.

وی تصریح کرد: هنوز وضعیت ارتباطی استان سیستان و بلوچستان نسبت به دیگر استان ها مطلوب نیست.

وزیر ارتباطات افزود: با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر انجام اقدامات توسعه ای در این استان و نظر به آمار بالای جوانان سیستان و بلوچستان، باید از نظر شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات در نیمه بالایی استان ها قرار گیرد.

بنا بر این گزارش، وزیر ارتباطات در دومین روز از  سفر خود به استان سیستان و ‌بلوچستان به شهرستان های سیب و سوران، سراوان و خاش سفر کرد و از قلعه سیب و روستای گردشگری کلپورگان نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی