بیت کوین

لارک دیویس تحلیلگر ارز دیجیتال، پیش‌بینی می‌کند که اتریوم در چرخه صعودی آینده بازار، رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند.

به گزارش ایران‌پژواک، لارک دیویس تحلیلگر معروف ارز دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت اتریوم در چرخه صعودی سال ۲۰۲۴ و سال آینده میلادی، به ۱۵ هزار دلار به ازای هر کوین می‌رسد. با وجود عملکرد نه چندان برجسته اتریوم در سال گذشته (۲۰۲۳)، دیویس انتظار دارد که اتریوم شاهد افزایش قابل توجهی باشد.

عملکرد این رمز ارز می‌تواند سود بسیاری برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد. وی معتقد است که این رشد احتمالی نه از طریق خرید، فروش یا استیکینگ، بلکه از طریق دارایی‌های لایه دوم اتریوم به دست می‌آید.

در ادامه، دیویس به بررسی پروژه‌های جدید لایه دومی مانند zkSync، Starknet، Linea، Scroll، Blast، Manta و Celestia پرداخته است. او اشاره کرد که این پروژه‌های جدید می‌توانند فرصت‌هایی برای سود کوتاه‌مدت فراهم کنند. هرچند خریداران باید از خطرات مرتبط با خرید پروژه‌های تازه‌وارد و پایین رفتن قیمت‌های آنها پس از عرضه اولیه نیز آگاه باشند.

با تکیه بر تاریخچه اتریوم، دیویس به اوج قیمت آن در حدود ۴,۸۰۰ دلار در نوامبر ۲۰۲۱ اشاره کرد، که پس از آن شاهد کاهش قابل توجه قیمت به ۸۸۰ دلار در ژوئن ۲۰۲۲ بود. با این حال، اتریوم طی سال ۲۰۲۳ مسیر بهبودی را در پیش گرفت و در اوایل دسامبر به بالاترین قیمت ۲,۴۰۰ دلار رسید.

رقابت سولانا و اتریوم

در کنار اتریوم، بلاکچین سولانا (SOL) نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. قیمت آن اخیراً از ۱۱۸ دلار فراتر رفته و به بالاترین میزان در ۱۸ ماه گذشته رسیده است. این روند تا حدودی تحت تاثیر افزایش هزینه‌های گس اتریوم اتفاق افتاده، که کاربران را به سمت جستجوی جایگزین‌هایی مانند سولانا با هزینه تراکنش پایین‌تر سوق داده است. سولانا در سه ماه گذشته در تضاد با افزایش ۳ درصدی اتریوم، افزایش ۴۰۰ درصدی را در آدرس‌های فعال تجربه کرده.

زینه‌های پایین و جریان مثبت سرمایه‌گذاری‌ها در سولانا، که اخیراً جذب سرمایه‌گذاری‌های بیشتری نسبت به حتی بیت کوین و اتریوم داشته است، جذابیت آن را افزایش داده. این وضعیت سوالاتی را در مورد اینکه آیا افزایش قیمت سولانا موقتی است یا تغییری را در دینامیک‌های بازار ارز دیجیتال نشان می‌دهد، مطرح کرده است.

با این همه، باید به یاد داشت که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال دارای ریسک بالایی است و این پیش‌بینی‌ها و روندها نباید به عنوان انگیزه سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند. بازار ارز دیجیتال بسیار متغیر است و تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله احساسات سرمایه‌گذاران و روندهای بازار قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی