خودرو

مسیر حرکت بازار خودرو همچنان صعودی است؛ به طوری که در میان برخی خودروهای خارجی همچون جک، شاهد رشد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از ابتدای دی‌ماه هستیم.

به گزارش ایران‌پژواک، گزارش‌ها از روند بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار رشد ۴۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رسید. این خودرو از ابتدای دی‌ماه در حدود ۶۵میلیون تومان گران شده است.

جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم ۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت را طی ۲۴ ساعت گذشته داشته است. این خودرو که دیروز در بازار به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رفت، در حال حاضر یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. همچنین جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ از ابتدای دی‌ماه ۹۵ میلیون تومان گران شده است.

از سوی دیگر، جک S۳ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در بازار با رشد ۴۰ میلیون تومانی، به قیمت یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان فروخته شد.

بنا به این گزارش، جک S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار به یک میلیارد و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است. این خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ میلیون تومان گران شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد از ابتدای دی‌ماه تاکنون جک S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک در بازار ۱۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

در همین حال، جک S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۰ میلیون تومان گران شده و به قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو از ابتدای دی‌ماه تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی