جلال رشیدی کوچی

یک نماینده مجلس گفت: آقای علی‌آبادی می‌گوید من ماشینم را برقی کردم. گفتم آقای علی‌آبادی به من بگو چکار کردی که ماشینت برقی شده است!؟ گفت چند تا باطری به آن وصل کردم و... . به او گفتم به این خودرو می‌گویند هیبریدی؛ برقی نیست.

به گزارش ایران‌پژواک، جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس گفت: به علی آبادی، وزیر صمت گفتم، اینقدر نگو ماشین برقی، ما اصلا برق نداریم، ولی فهمیدیم او اصلا تفاوت ماشین برقی با ماشین هیبریدی را نمی‌داند!

وی افزود: آقای علی‌آبادی خیلی روی خودروهای برقی اصرار دارد. من چند روز قبل با یکی از دوستان وزارت نیرو صحبت کردم و گفت ما اصلا برق نداریم. به آقای علی‌آبادی گفتیم این‌قدر نگو خودرو برقی.

رشیدی‌کوچی تصریح کرد: آقای علی‌آبادی می‌گوید من ماشینم را برقی کردم. گفتم آقای علی‌آبادی به من بگو چکار کردی که ماشینت برقی شده است!؟ گفت چند تا باطری به آن وصل کردم و... . به او گفتم به این خودرو می‌گویند هیبریدی؛ برقی نیست.

وی عنوان کرد: خودرویی که با بنزین کار می‌کند و باطری‌اش شارژ می‌شود، بعد در ترافیک یا سراشیبی روی موتور برقی می‌رود، هیبریدی می‌شود.

این نماینده مجلس متذکر شد: ما باید به این سمت برویم. خودرو برقی صفر هنوز در دنیا هم جا نیفتاده است.

رشیدی‌کوچی خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها آدم تعجب می‌کند. یکی از آقایان با شور و هیجان می‌گوید اتوبوس برقی بخریم. این سوال مطرح است که این اتوبوس را کجا می‌خواهی ببری شارژ کنی؟!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی