• ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 36968
ژیلا صادقی

ژیلا صادقی، مجری‌ای که به گفته خودش از تلویزیون کنار گذاشته نشده و به خواست خودش مدتی کار نمی‌کرده با برنامه «سلام صبح بخیر» به آنتن شبکه۳ برگشته است. پوشش صادقی که با کت و روسری رنگی در قاب تلویزیون ظاهر شد، در مدت زمان کوتاهی خبرساز شد.

به گزارش ایران‌پژواک، مجری تازه برنامه سلام صبح بخیر نیامده به چهره خبرساز تلویزیون تبدیل شد. ژیلا صادقی در حالی با کت سفید و روسری رنگی به اجرای برنامه تلویزیونی پرداخت که پیش از این نوع پوشش او در برنامه‌های دیگر نیز جنجالی شده بود.

بیش از دو سال پیش ژیلا صادقی قرار بود بعد از مدت‌ها دوری از اجرای تلویزیونی، با مسابقه "آشپزی با مامان" روی آنتن برود. اما با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش از این اجرا انصراف داد.

آنچه مهم بود دلیل انصراف به خاطر ممیزی روی مدل لباس بود. ژیلا صادقی توضیح داده بود که یکسری ممیزی‌های سلیقه‌ای از سوی عوامل اصلی برنامه در طراحی لباسش موجب این کناره گیری شده است.

صادقی در استوری‌ خود چنین نوشته بود: «به امید روزی که چین سر آستین هیچ زنی در سرزمینم مشکلی برای بودن یا نبودش ایجاد نکند.»

روزنامه‌ هفت صبح درباره صادقی نوشته است: او جسورترین مجری زن سال‌های اخیر تلویزیون لقب گرفته است که سعی کرده خطوط قرمز فرضی را جابه‌جا و مدلی تازه از اجرا ارائه کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی