دونالد ترامپ
 
مایکل مور

ترامپ با انتشار ویدئوی تقطیع شده از حرفهای مایکل مور کارگردان معروف، طوری وانمود کرد که انگار وی از نامزدی ترامپ حمایت می‌کند.

به گزارش ایران‌پژواک، داستان از این قرار است که کلیپی از ترامپ منتشر شده که در آن فیمساز معروف و فعال سیاسی در حال تمجید از وی {دونالد ترامپ} است.

ترامپ این کلیپ را در شبکه‌ اجتماعی truth Social منتشر کرده که نسخه فریبنده از مستند مور در سال ۲۰۱۶ با عنوان سرزمین ترامپ است، جایی که وی تلاش می‌کند با حامیان ترامپ ارتباط برقرار کرده و زمینه‌های مشترک با آنها پیدا کند.

طبق ابن کلیپ مثلا مایکل مور پیش بینی می‌کند که ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ با استفاده از خشم و نا امیدی طبقه کارگر که تشکیلات سیاسی به آنها خیانت کرده، پیروز می‌شود.

مور در این فیلم ترامپ را کوکتل مولوتوف انسانی‌ای می‌نامد که همگان منتظرش بودند.

وی تاکید می‌کند که او نارنجک دستی‌ای است که به طور قانونی به سیستمی پرتاب می‌شود که جان انسان‌ها را ربوده است.

البته قسمت مهم کلیپ و جایی که مور می‌گوید رای دادن به ترامپ اشتباه بزرگی است، حذف شده است.

در واقع مور در این ویدئو می‌گوید رای دادن به ترامپ اشتباه است و طرفدارانش به زودی پشیمان خواهند شد.

مورد می‌گوید ترامپ برای آنها کاری نخواهد کرد و اقتصاد و نظام سیاسی ار خراب می‌کند.

این بخش‌ها را ترامپ حذف کرده و ویدئوی دستکاری شده را در اکانت خود در شبکه truth منتشر کرده و جالب اینجاست که مردم هم باور کرده‌اند که مایکل مور طرفدار ترامپ است و ویدئو را بازنشر داده‌اند.

در واقع طرفداران ترامپ لحن مور که ترامپ را مسخره کرده، نادیده گرفته‌اند و خیال می‌کنند ویدئو و محتوایش همانی است که ترامپ منتشر کرده است.

آنها زمینه و لحن فیلم مور را که کنایه آمیز و طنز است نادیده گرفته‌اند. آنها همچنین این واقعیت را نادیده گرفته‌اند که مور یکی از سرسخت‌ترین منتقدان ترامپ بوده است و او در جنبش مقاومت علیه ریاست جمهوری خود شرکت کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی