علی نصیریان

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «راز عشق» به آهنگسازی محمد ساعد و خوانندگی شهرام ناظری همزمان با سالروز تولد این هنرمند و تجلیل از علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و رونمایی از «شمس و مولانا» از سازهای ساخته شده توسط مجید صفری یکشنبه- ۲۹ بهمن ماه با حضور بزرگانی چون محمدرضا درویشی، حمیدرضا عاطفی، داود گنجه‌ای،‌ محمدرضا درویشی،‌ مجید صفری،‌ غلام‌حسن کشاورز افشاری، هنگامه اخوان، حافظ ناظری، صادق ‌آزمند و جمعی از مسئولان فرهنگی هنری و هنرمندان به همت شرکت صوتی تصویری سروش در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش ایران‌پژواک، پس از خوشامد گویی و قدردانی از بزرگان توسط غلام‌حسن کشاورز افشاری مدیرعامل شرکت صوتی تصویری سروش، نوبت به پخش کلیپی با عنوان «علی نصیریان پنجاه سال؛ پنج نقش» شد.

نصیریان در سخنانی اظهارداشت: در زمینه موسیقی، استاد و هنرمندان بزرگی داریم، با این وجود من به سه هنرمند ارادت خاصی دارم. در ابتدا ارادتمند غلامحسین بنان بودم و پس از اینکه محمدرضا شجریان و شهرام ناظری به جامه معرفی شدند، خیلی به این دو نفر ارادت پیدا کردم و آثارشان را دنبال می‌کردم.

شهرام ناظری موسیقیدان و خواننده موسیقی ایرانی نیز در این آیین ضمن قدردانی از برگزاری این آیین اظهارداشت: با توجه به شرایط جامعه، دوست ندارم که در این مراسم صحبتی از تولد و برگزاری مراسم برای آن باشد که رونمای از آلبوم هم با تولد همزمان شد. از حضور همه شما بسیار سپاسگزارم و دلگرم می‌شوم.

شهرام ناظری:‌ به دلیل اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم

وی گفت: سال‌هاست که به دلیل اتفاقات ناخوشایندی که در کشور رخ می‌دهد، بسیاری از کنسرت‌هایم را کنسل کردم، پنج سال است که کنسرت برگزار نکردم؛ قبل و بعد از کرونا شرایط مناسب برای برگزاری کنسرت فراهم نشد.

ناظری اظهارداشت: در نهایت مدیرعامل سروش، ساخت این اثر را پذیرفت که از او قدردانی می‌کنم، من اثری دیگری را در مورد نیمایوشیج پدر شعر نو دارم که قرار بود منتشر شود که با توجه به شرایط، آلبوم «راز عشق» را منتشر کردیم تا یک خدمتی به هنرمند و آهنگساز اثر کرده باشیم.

ناظری در ادامه صحبت هایش از هنر ممتاز سازسازی مجید صفری سخن گفت و پس از معرفی سه تار و تنبور «شمس و مولانا» از ساخته‌های مجیدصفری بیان کرد که حیف است از هنرمندی چنین ارزنده تجلیل به عمل نیاید.

شهرام ناظری:‌ به دلیل اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم

ویژگی منحصربه‌فرد سازهای ایشان ظاهر بی نظیر سازها به همراه صدای عالی است. وی در ادامه از ایشان دعوت کردند که به روی صحنه بروند و در مورد ساختار سازها توضیح داشته باشند. مجیدصفری در ادامه گفت که این سازها را از چوب های خاص و نایاب جوش و ریشه آبنوس که از خاص‌ترین چوب های دنیا هستند ساخته ام و پرده های ساز تماما با نوآوری خاصی در داخل دسته ساز کار شده اند که در ادامه هم صدای این سازها توسط دو هنرمند نوازنده، جناب کاکاوند و جناب آزمند دقایقی برای حضار را نواخته شد.

در همین حین هم استاد علی نصیریان به مجید صفری بابت این سازهای زیبا و خوش‌صدا تبریک ویژه ای گفتند.

شهرام ناظری:‌ به دلیل اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم

در پایان آلبوم «راز عشق» رونمایی و از شهرام ناظری، علی نصیریان، محمدرضا درویشی و داود گنجه‌ای با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی