دمیتری مدودف

دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه گفت: فایل صوتی افسران بوندس‌وهر حاکی از آن است که آلمان در حال آماده شدن برای جنگ با روسیه است.

به گزارش ایران‌پژواک، مدودف افزود: آلمان گفتگوی بین افسران نظامی در مورد پل کریمه را دسیسه های نظامیان خواهد نامید تا ائتلاف سیاسی حاکم را سفید کند.

روز جمعه، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای "روسیا سیوودنیا" و کانال تلویزیونی "آر تی"، گفت که او یک فایل صوتی به دست آورده است که در آن افسران عالی رتبه بوندس وهر آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می کنند. به گفته او، در این مکالمه 40 دقیقه‌ای، افسران بوندس وهر از ارتش آمریکا و بریتانیا نام می‌برند و "به طور اتفاقی بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی مستقیماً در درگیری دخالت داشته‌اند". دیرتر، سیمونیان متن این گفتگو را منتشر کرد که بر اساس آن چهار نماینده ارشد بوندس وهر از جمله رئیس بخش عملیات و تمرین نیروی هوایی در گفتگو شرکت کردند، آنها در مورد ارسال موشک‌های تاروس به اوکراین و حمله به اوکراین به پل کریمه صحبت کردند.

ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه در رابطه با فایل صوتی گفتگوی افسران آلمانی درباره حملات احتمالی به پل کریمه گفت: طرف روسی از آلمان توضیح می خواهد.

زاخارووا به اسپوتنیک گفت: ما از آلمان توضیح می خواهیم. برلین رسما موظف است فورا توضیحات را ارائه دهد. وی افزود: تلاش برای اجتناب از پاسخگویی به سوالات به منزله پذیرش گناه تلقی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی