هدیه لاکچری

با سری به سایت‌های اینترنتی با سایت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که برای عزیزان شما در خارج از کشور انواع هدایای لاکچری از جمله گل و کیک ارسال می‌کنند، آن هم با شعار «با ما فاصله‌ها را از بین ببرید». کافیست اسم کشور و شهر مورد نظر را انتخاب کنید تا گل و کیک شما به‌دست عزیزانتان برسد. البته از این سایت می‌توانید برای داخل کشور نیز خرید کنید.

به گزارش ایران‌پژواک، با سری به سایت‌های اینترنتی با سایت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که برای عزیزان شما در خارج از کشور انواع هدایای لاکچری از جمله گل و کیک ارسال می‌کنند، آن هم با شعار «با ما فاصله‌ها را از بین ببرید». کافیست اسم کشور و شهر مورد نظر را انتخاب کنید تا گل و کیک شما به‌دست عزیزانتان برسد. البته از این سایت می‌توانید برای داخل کشور نیز خرید کنید.

این روزها که بسیاری از افراد از کشور مهاجرت کردند، هر یک از ما در اطراف خود عزیزانی داریم که حال فاصله‌ای طولانی بینمان افتاده است. در این بین، اما افرادی هستند که از همین فاصله‌ها کسب درآمد می‌کنند.

با سری به سایت‌های اینترنتی با سایت‌هایی روبه‌رو خواهید شد که برای عزیزان شما در خارج از کشور گل و کیک ارسال می‌کنند، آن هم با شعار «با ما فاصله‌ها را از بین ببرید». کافیست اسم کشور و شهر مورد نظر را انتخاب کنید تا گل و کیک شما به‌دست عزیزانتان برسد. البته از این سایت می‌توانید برای داخل کشور نیز خرید کنید.

نکته جالب‌تر قیمت‌های نجومی این بسته‌های ارسالی به داخل و خارج از کشور است که توجه را به خود جلب کرد.

در یکی از این سایت‌های اینترنتی برای خرید یک دسته گل کوچک به مناسبت نوروز برای اقوامتان که در خارج از کشور سکونت دارد باید از ۲ تا ۱۱ میلیون تومان هزینه کنید؛ که اگر قصد ارسال فوری را دارید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

در قسمت دیگری از این سایت‌ها آگهی برای ارسال کیکی کوچک به امریکا ثبت شده است که باید حدود ۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان بابت آن پرداخت شود.

اگر بخواهید برای عزیزان خود یک سبد مایحتاج ایرانی که شامل برنج، گوشت، روغن و مرغ است نیز ارسال کنید باید حدود ۲۶۳ دلار هزینه کنید.

سبد عصرانه نیز شامل شیرکاکائو، قهوه، بیسکوییت و… است که برای خرید و ارسال آن به عزیزانتان باید حدود ۳۲ دلار هزینه کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی