صرافی بایننس

دادگاه تجدید نظر فدرال آمریکا پرونده شکایتی را مجدداً به جریان انداخت که در آن سرمایه گذاران، صرافی بایننس Binance را به نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده متهم کرده بودند.

به گزارش ایران‌پژواک از رویترز، دادگاه تجدید نظر فدرال آمریکا روز جمعه پرونده شکایتی را مجدداً به جریان انداخت که در آن سرمایه گذاران، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای رمزنگاری شده جهان یعنی بایننس Binance را به نقض قوانین اوراق بهادار ایالات متحده متهم کرده بودند.

دادگاه دوم استیناف ناحیه‌ای ایالات متحده در منهتن در رأی صادر شده توسط یک هیأت منصفه سه نفره، اعلام کرد که سرمایه‌گذاران در پرونده شکایت دسته جمعی ارجاع شده به این دادگاه "به طور صحیحی" مدعی هستند که قوانین داخلی آمریکا برای اوراق بهادار در مورد این پرونده صدق می‌کند چرا که خرید توکن‌های رمزارز در ایالات متحده پس از پرداخت هزینه آنها غیرقابل برگشت شده است.

آلیسون ناتان، قاضی این دادگاه ناحیه‌ای، گفت که استفاده بایننس از سرورهای رایانه داخلی آمازون برای میزبانی پلتفرم خود، این نتیجه‌گیری را توجیه می‌کند، با توجه به اینکه بایننس چگونه "با بدنامی قابل اجرا بودن مقررات اوراق بهادار هر کشور دیگری را انکار می‌کند."

این دادگاه تجدید نظر همچنین اعلام کرد که سرمایه گذاران می توانند ادعاهای ناشی از خریدهای انجام شده در یک سال قبل از این شکایت را پیگیری کنند.

رای روز جمعه این دادگاه، حکم صادر شده در مارس 2022 توسط اندرو کارتر، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده، در منهتن را لغو می‌کند و پرونده را به وی باز می‌گرداند.

این درخواست شامل سرمایه‌گذارانی می‌شود که هفت توکن ELF، EOS، FUN، ICX، OMG، QSP و TRX را از سال 2017 از طریق صرافی بایننس خریداری کرده‌اند و به سرعت ارزش خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی