• ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
  • کد خبر: 37861
تصادف

۳۲ درصد مرگ و میرهای ناشی از تصادف رانندگی، افرادی با میانگین سنی ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ هستند.

به گزارش ایران‌پژواک، رئیس پلیس راه کشور با اعلام اینکه ۳۲ درصد مرگ و میرهای ناشی از تصادف رانندگی، افرادی با میانگین سنی ۲۰ تا ۳۰ ساله‌اند، گفت: جوان‌مرگی در تصادف‌های جاده‌ای بسیار نگران‌کننده است.

سردار حسن مومنی امروز (۲۳ اسفند ماه) در جلسه شورای راهبردی کاهش تصادف‌ها و کمیته ایمنی مازندران در استانداری، با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران در تعطیلات نوروز، اظهار کرد: برای اینکه مدت زمان تردد خودروها در محور کندوان کاهش یابد، نیازمند اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی هستیم.

به گزارش ایسنا وی متوسط تردد خودروها در محور کندوان با اعمال محدودیت‌های ترافیکی را ۱۰ ساعت اعلام کرد و گفت: اگر محدودیت ترافیکی اعمال نشود، سابقه حضور مسافران در محور کندوان تا ۴۸ ساعت نیز به ثبت رسیده است.

او به اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی در محور هراز اشاره و یادآوری کرد: برای مدیریت و انظباط ترافیکی محدودیت‌های ترافیکی با تشخیص پلیس عملیاتی می‌شود.

رئیس پلیس راه کشور از اعزام یگان ویژه پلیس راهور برای امنیت مردم به محورهای مواصلاتی هراز و کندوان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۶۵ درصد افرادی که در تصادف‌های جاده‌ای جان‌شان را از دست می‌دهند، در سن ۲۰ تا ۶۵ سال قرار دارند.

او با اشاره به اینکه جوانی جمعیت و حفظ خانواده در کشور مورد توجه است، اما جوان‌مرگی با این امر منافات دارد، افزود: عامل انسانی، بی‌توجهی به جلو و سرعت بالا، عامل اصلی تصادف رانندگی منجر به مرگ در کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی