ترامپ و بایدن

تارنمای «ان‌بی‌سی نیوز» نوشت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ هشدار داد در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ماه نوامبر (آبان ماه ۱۴۰۳) در سراسر ایالات متحده "حمام خون" به راه خواهد افتاد.

به گزارش ایران‌پژواک از این شبکه خبری آمریکایی، ‌ترامپ همچنین تاکید کرد در صورت پیروزی جو بایدن، ‌رییس جمهور کنونی آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات ها برای دومین بار، تصویری آخرالزمانی در آمریکا ترسیم خواهد شد.

ترامپ ضمن صحبت از برنامه‌هایش برای دور بعدی ریاست جمهوری به رای دهندگان آمر یکایی هشدار داد: اگر انتخاب نشوم مطمئن نیستم که شما هرگز انتخابات دیگری در این کشور داشته باشید.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ۲۰۲۴، ‌دور دیگری از ریاست جمهوری بایدن را موجب تهدید موضوعات مرتبط با تامین اجتماعی مردم آمریکا خوانده و خطاب به رای دهندگان آمریکایی گفت: شما نمی توانید با این مرد (جو بایدن) در مقام رییس جمهوری آمریکا، تامین اجتماعی داشته باشید زیرا او اقتصاد آمریکا را از بین می برد.

ان بی سی افزود: جیمز سینگر، سخنگوی ستاد انتخاباتی بایدن در بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات ترامپ در مورد «حمام خون» تصریح کرد: دونالد ترامپ این است: بازنده ای که با اختلاف بیش از ۷ میلیون رأی شکست خورد اما به جای جذب مخاطبان جریان اصلی، تهدیدهای خود در مورد خشونت‌های سیاسی را دو چندان کرد. ترامپ ششم ژانویه (حمله به کنگره) دیگری می‌خواهد، اما مردم آمریکا در انتخابات امسال با رد افراط گرایی، علاقه او به خشونت، و تشنگی او برای انتقام، ‌ شکست انتخاباتی دیگری را برای او به ارمغان می‌آورند.

سی ان ان به تازگی در تحلیلی در مورد خشونت و جنگ داخلی در آمریکا هشدار داده و نوشت: یکی از موارد بروز خشونت و درگیری در ایالات متحده که از سوی وزارت امنیت داخلی آمریکا برای سال ۲۰۲۴ پیش بینی و به آن پرداخته شده است،‌ چرخه انتخاباتی است که می تواند به جنگ داخلی در آمریکا منجر شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی