• ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
  • کد خبر: 38138
تعطیلی مدارس

فعالیت برخی از مدارس فردا ۱۴ فروردین ماه غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش ایران‌پژواک، مصطفی پردلی،معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس سراسر کشور از فردا باز می‌شود البته برخی از مدارسی که با تایید استانداری و اداره کل آموزش و پرورش میزبان نوروزی فرهنگیان بودند تا آخر هفته اسکان فرهنگیان را برعهده داشته و در این مدارس آموزش به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. سازمان امور استخدامی در خصوص دیرتر شروع شدن کلاس‌های درس در روز ۱۵ فروردین باید تصمیم‌گیری کند.

احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه‌ مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس غیر دولتی با توجه به دستورات وزارت آموزش و پرورش از فردا باز شده و هیچ استثنایی وجود ندارد.

تعطیلی مدارس فردا ۱۴ فروردین

همچنین مهدی نیکفر درباره ادامه فعالیت مدارس طرح اسکان نوروزی از فردا اظهار داشت: از روز آخر هفته گذشته به ستاد اسکان آموزش و پرورش اعلام کردیم که مدارس در روز ۱۴ فروردین باز باشند اما قرار بر این شد در صورت درخواست استان‌ها، مدارس با تایید مدیرکل آموزش و پرورش استان و استانداری می توانند همچنان تا آخر هفته میزبان مسافران فرهنگی باشند. به طور مثال در خواست ادامه طرح اسکان نوروزی در شهرهای استان‌ خراسان رضوی، چابهار در استان سیستان و بلوچستان، شهرهای استان اصفهان و شهر طبس وجود دارد، همچنین در استان فارس ۲ یا ۳ پایگاه برای اسکان فرهنگیان دایر هستند.

تغییر ساعت فعالیت مدارس فردا ۱۴ فروردین

همچنین مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولا علی (ع) گفت: به منظور بهره مندی دانش آموزان و فرهنگیان از برکات ماه مبارک رمضان و شب قدر، فعالیت مدارس در روزهای ۱۴ و ۱۵ از ساعت ۹ آغاز می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی