جلال

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دربی ۸۸ درباره خط خوردن از تیم ملی صحبت کرد و گفت: زحمات چندین ساله‌اش دیده نشد.

به گزارش ایران پژواک، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دربی ۸۸ عنوان کرد: فوتبال همین است و وقتی دو تیم بزرگ با این همه هوادار روبه‌روی هم قرار می‌گیرند انتظار ندارید که بخواهند راحت بازی کنند. حواس هر دو تیم جمع گل نخوردن بود. همه جای دنیا فوتبال همین است.

او در پاسخ به این پرسش که در پیش بودن بازی با السد چقدر در نمایش پرسپولیس تاثیرگذار بود، گفت: شما چه فکر می‌کنید؟ الان استقلال مهم‌تر است یا السد؟ ما بازی به بازی جلو می‌رویم و استقلال تیم بزرگ با کادر فنی قوی و بازیکنان تاثیرگذار داشت که تمام تمرکزمان روی این بازی بود. بازیکنان نیز تلاش زیادی کردند و مشکل بزرگ ما از دست دادن حسین ماهینی بود. کمبود بازیکن را در تیم‌مان می‌بینید و قطعا حق را به بازیکنان ما باید بدهید. آن‌ها در این شرایط سخت تمرین می‌کنند و یکی یکی بازیکنان کنار می‌روند. روز به روز کارمان سخت‌تر می‌شود و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

کاپیتان پرسپولیس اضافه کرد: اصلا نمی‌توانیم بخوابیم. ماهینی سه چهار هفته است که روی پای مصدومش بازی می‌کند و این طوری می‌شود که رباط صلیبی پاره می‌کند. مشکلاتی وجود دارد که از قبل برای پرسپولیس گذاشته شده و روز به روز بیشتر می‌شود. اگر یک بازیکن دیگر هم از دست بدهیم نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

سید جلال حسینی درباره تمجید مدیرعامل باشگاه از او و اینکه باید به تیم ملی دعوت شود، خاطرنشان کرد: آقای گرشاسبی لطف دارد. درباره تیم ملی هم چه بگویم؟ من درباره کسانی صحبت می‌کنم که متاسفانه نمی‌دانند چقدر زحمت کشیده‌ام. قبول دارم مربی حق انتخاب دارد اما نمی‌دانید چند سال با چه شرایطی صبح و بعدازظهر تمرین کرده‌ام. چه ارزشی برای من و بازیکنان قبل‌تر قائل می‌شوند؟ اصلا انتظاری نداشتم اما الان تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و با رفتن حسین ماهینی مسئولیتم سنگین‌تر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی