زلزله کرمانشاه

در پی زلزله اخیر کرمانشاه، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: هیچ مورد فوتی تا این لحظه گزارش نشده. در سه شهر سرپل‌ ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین ۱۲۵ نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش ایران پژواک، «علیرضا معزی» دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، توئیت کرد: با معاون استاندار کرمانشاه صحبت کردم: هیچ مورد فوتی تا این لحظه گزارش نشده. در سه شهر سرپل‌ ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین ۱۲۵ نفر مصدوم شده‌اند. برق همه شهرهای به جز چند روستا وصل است. همه راه ها باز هستند. آب فقط در شهر دالاهو آب قطع شده که نیروهای امداد درحال آبرسانی به مردم هستند.

معزی همچنین توئیت کرد: خواهش می‌کنم برای جلوگیری از انتشار اخبار کذب و شایعات بی‌اساس رسانه‌ها و خبرنگاران اخبار مستقیم را فقط از استاندار به عنوان رییس ستاد بحران استان و آقای بالایی مدیرکل و دبیر ستاد بحران پیگیری کنید. آنها آماده پاسخگویی‌اند و اخبار منتشر شده از منابع خبری دیگر بی‌اعتبارند.

گفتنی است؛ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند. این زلزله در مناطقی از غرب ایران از جمله کردستان و همچنین در بیشتر شهرهای استان ایلام و همچنین تبریز، ارومیه، اصفهان، اهواز، ساوه و رشت نیز احساس شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی