عزیز اکبریان

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: خودروسازها در زمان پیش فروش پیش بینی تحریم ها را نکرده بودند و امروز توان تحویل خودرو را ندارند.

"عزیز اکبریان" نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایران پژواک پیرامون کاهش کیفیت خودروهای داخلی واگذاری طی ماه‌های اخیر،  گفت: مجموعه دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان بازرسی و تیمی از مجلس  بر این موضوع نظارت دارند و در حال بررسی هستند و امیدواریم هرچه سریع تر پیگیری و تصمیم گیری می شود.

اکبریان همچنین پیرامون عدم واگذاری خودروهای ثبت نامی در موعد مقرر، اظهار کرد: علت آنکه برخی از خودروها را نمی توانند به موقع تحویل دهند آن است که تحریم های به وجود آمده مانع آن شده که خودروسازها قادر به تولید میزان تعهد داده شده باشند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی، ادامه داد: خودروسازها در زمان پیش فروش پیش بینی تحریم ها را نکرده بودند و امروز توان تحویل خودرو را ندارند، به عنوان مثال خودروی سوزوکی ویتارا دیگر تولید نمی شود.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا، خاطرنشان کرد: خودروسازها نباید چنین اقداماتی انجام می دادند و علت آن عدم پیش بینی تحریم ها می باشد. برخی از خودروها دیگر تولید نمی شوند و زمانی که خودرویی تولید نشود، شخص ثبت نام کننده یا باید جریمه بگیرد، یا وجه خود را پس گیرد و یا آنکه خودرویی جایگزین تحویل گیرد و چاره‌ی دیگری جز این ندارد.

اکبریان، اظهار کرد: با بررسی هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم که  برداشتن تجهیزات از خودروها صحت ندارد.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام-٢ IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    5 0
    رييس محترم كميسيون صنايع بهتر است كمي تحقيق ميكرديد بعد اينگونه سخن ميگفتيد، در زمان ثبت نام( سال ٩٦) نه تحريم بود و نه ترامپ ديوانه حرفي زده بود و تحريم ها از مرداد ماه شروع شد ، لطف بفرماييد توضيح دهيد در اين حداقل شش ماه خودرو سازها با پول ما چه كار ميكردند، ساليان سال خودرو سازان به مردم زور گفتند و مردم چاره اي نداشتند ، حالا باز هم خسارت بي برنامگي خود را ميخواهند از جيب مردم بپردازند، انان محكوم به ورشكستگي هستند چون با مردم روراست نيستند، و سوال دوم اينكه چرا تو بازار ازاد همون ماشين هايي كه ميگويند نداريم فت و فراونه، يعني شما ميفرماييد بجز اينكه از در پشتي و به قيمت ازاد ميفروشند راه ديگري هست؟
  • Bw IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    0 0
    رییس محترم لطف کنید بفرمایید ازآذرماه ۹۶ آیا تحریمی شروع شده بود زمان تحویل خودرو بهمن ۹۶ بودوخبری ازتحریم نبود چرا تاامروز خودرو تحویل نشده .طمعکاری خودروسازان وفروشهای کانالی سودخوبی نصیب ایران خودرو وسایپاکردولی تاوانش را هم باید بپردازند.خودرو سازی که به تعهد خودعمل نمیکند بیخود میکند مردم را به سخره میگیردوهرکس که میگویدنمیتواند خودرو تحویل دهد باید جریمه داده وخودرو معوض تحویل بگیردبه اشتباه دراین جایگاه نشسته است.لطف کنید به شرکتهایتان دستور دهید به تعهدات خود عمل نمایند واز خودتان نسخه پیچی نفرمایید.زاحق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی