• ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر: 580
اخراج

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت که با قدرت به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد و هنوز حکمی مبنی بر قطع همکاری از سوی باشگاه دریافت نکرده است.

به گزارش ایران پژواک، صادق ورمزیار در مورد خبر کنار گذاشتنش از آکادمی باشگاه استقلال تصریح کرد: ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و هر موقع گفتند که نمی‌خواهیم، خداحافظی می‌کنیم. تا این لحظه هیچ صحبتی مبنی بر عدم همکاری با من نشده است و اتفاقاً گفته‌اند با قدرت به کارمان ادامه دهیم. ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم و همان‌طور که با یک حکم به ما گفتند بیایید، با همان حکم هم می‌رویم.

وی اضافه کرد: ما شش بازیکن به تیم بزرگسالان دادیم و ثابت کردیم که می‌توانیم بازیکن بدهیم. فردین رجبی، حسین حیدری و امیرحسین کارگر در تیم بزرگسالان حضور دارند و الان دیگر باب شده است که تیم بزرگسالان را هم تغذیه کنیم.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این آکادمی خاطر نشان کرد: آکادمی امسال پس از سال‌ها، بهترین دوران خود را پشت سر گذاشت. ما در رده زیر 13 سال تیم «کیا» را شکست داده و قهرمان شدیم. کیا تیمی است که به مسافرت‌های خارجی می‌رود و از نفرات خوبی تشکیل شده. در رده جوانان هم به فینال رسیدیم و امیدهای‌مان پنجم شدند. در واقع، آکادمی ما جزو پنج تیم برتر بود، در صورتی که در سال‌های گذشته این عناوین دست تیم‌هایی چون پیکان، مقاومت، کیا و ایرانمهر بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی