• ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
  • کد خبر: 6091
علیپور

آخرین اردوی تیم ملی پیش از برگزاری جام ملت های آسیا زوج گلزنی سابق پرسپولیسی را در خود دارد. علی علیپور و مهدی طارمی پس از ماه ها باز هم در کنار یکدیگر این بار با لباس تیم ملی به رقابت می پردازند.

به گزارش ایران پژواک، ملی پوشان حاضر در فوتبال ایران این روزها در قطر و در کمپ اسپایر به تمرین می پردازند تا خود را آماده حضور در امارات و در جام ملت های آسیا کنند. علی علیپور نیز یکی از ملی پوشان حاضر در اردوست که پس از یک دوره آقای گلی توانست خود را بالاخره به تیم ملی برساند تا یک بار دیگر در کنار زوج سابق خود در پرسپولیس قرار بگیرد. 

مهدی طارمی و علی علیپور مهاجمان سال های اخیر پرسپولیسی ها هستند که موفق شدند عنوان آقای گلی سه فصل اخیر لیگ برتر را به نام خود بزنند و پس از دوران رقابت با یکدیگر در جمع سرخ پوشان، حالا با شرایطی متفاوت در تیم ملی به هم برسند. 

دو مهاجم در حالی با هم رودررو خواهند شد که شاید این‌بار برای حضور در پست همیشگی خود به دوئل نمی پردازند. مهدی طارمی در دیدارهای بسیاری به عنوان یکی از بال های تیم ملی در کنار سردار (مهاجم نوک) قرار گرفت و مشخص است که کی روش دعوت از علیپور را نیز به همین دلیل به انجام رسانده تا در آخرین اردوی تیم ملی پیش از جام ملت های آسیا، قدرت آقای گل فصل قبل لیگ برتر را در کناره ها نیز مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی