• ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
  • کد خبر: 610
جپاروف

سرور جپاروف هافبک استقلال در خصوص دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن گفت: همه جور بدشانسی را در اصفهان تجربه کردیم.

به گزارش ایران پژواک، سرور جپاروف با اطمینان کامل از نتیجه دیدار برگشت از عزم جزم هم‌تیمی‌هایش برای جبران نتیجه دیدار رفت مقابل ذوب‌آهن خبر داد. هافبک ازبکستانی استقلال درباره دیدار رفت و اتفاقات رخ داده در آن هم حرف زد و از اراده راسخ ایجاد شده برای رسیدن به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

اوضاع تیم چطور است؟
خوب است. مشکلی نیست و منتظریم در دیدار برگشت با همه قدرت به میدان برویم.

ماندن در اصفهان کمک‌تان کرد؟
به هر حال بد نبود. همه اعضای تیم با هم بودند و درباره بازی و اتفاقات آن حرف می‌زدیم. فیلم بازی را دیدیم و به این موضوع که چرا توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشدند، فکر می‌کردیم.

بازی چطور بود؟
همه دیدند ما در اکثر دقایق بازی بر حریف‌مان تسلط داشتیم. تازه در زمین آنها بازی می‌کردیم و طبیعی بود که آنها ما را تحت فشار بگذارند ولی ما راحت به دروازه‌شان می‌رسیدیم و یکی، دو بار هم توپ را به تیر دروازه‌شان زدیم. بدشانسی دست از سرمان برنمی‌داشت وگرنه با یکی، دو گل اختلاف برنده می‌شدیم. در یک بازی، هم به تیر زدیم، هم گل دقیقه 2+90 خوردیم، هم امید آسیب دید و هم داریوش را از دست دادیم.

برخی از پاس‌هایتان به هدف نمی‌رسید
این اتفاق برای ذوب‌آهنی‌ها هم می‌افتاد. البته بیشتر هم برای آنها بود. فکر کنم تا حدودی به دلیل سرعت بالای بازی و حساسیتی بود که در مسابقه وجود داشت. بله در نیمه اول خیلی از توپ‌ها به هدف نمی‌رسیدند.

در یکی از صحنه‌ها روی تو خطا شد و داشتی از کوره در می‌رفتی؟
در نیم‌فصل اول هم مشابه این اتفاق برایم رخ داد. فکر کنم بازی با استقلال خوزستان بود که بازیکن حریف از پشت بی‌دلیل مرا زد و نگران بودم که مصدوم شوم. در آن لحظه هم نباید از کوره درمی‌رفتم و از این بابت از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. البته شکر خدا آسیب‌دیدگی برایم به وجود نیامد.

در کل بازی خشن بود؟
ما خشن بازی نمی‌کردیم. نفرات حریف خیلی خطا می‌کردند و دلیلش را هم نمی‌دانستیم. شاید چون نمی‌توانستند به دروازه ما نزدیک شوند از این بابت تحت فشار بودند. روی خود من به شخصه ۱۰، ۱۵ خطا شد که ۴، ۵ موردش سفت و سخت بود.

داریوش شجاعیان هم بدشانسی آورد؟
بله! برای داریوش خیلی ناراحت شدم. او بدموقعی دچار این مشکل شد و فکر می‌کنم می‌توانست در تیم ملی بازی کند. واقعاً ناراحت شدیم و حالا هم همه می‌خواهیم به خاطر داریوش بازی را ببریم.

فکر می‌کنی بتوانید یک گل را جبران کنید؟
گفتم که ما در خانه حریف تیم برتر میدان بودیم و سه‌شنبه در تهران با حمایت ۱۰۰هزار استقلالی باز هم این برتری را تکرار می‌کنیم ولی با گل زده.

پنالتی درست بود؟
نمی‌دانم. فقط این را می‌دانم که روزبه بابت این اتفاق خیلی ناراحت بود و هرگز به عمد این کار را نکرد. رحمتی هم در بازی عالی بود و چند سیو خوب داشت.

چرا نمی‌توانید ذوب‌آهن را شکست بدهید؟ دو باخت و یک مساوی در یک فصل مقابل این تیم برای استقلال بد نیست؟
این بار نتایج هر سه دیدار قبلی را جبران می‌کنیم.

حرفی با هواداران استقلال داری؟
سه‌شنبه شب با آن‌ها جشن صعود می‌گیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی