تجاوز

حکم اعدام مرد میانسال و حکم 25 سال زندان همسرش که به بهانه تاسیس یک موسسه عرفان چندین زن و دخترجوان را به دام شیطانی شان انداخته بودند در حالی در دیوان عالی کشور تایید شد که مرد میانسال چند ماه قبل با حکم دادگاه انقلاب به دار مجازات آویخته شده بود.

به گزارش ایران پژواک، اوایل تابستان سال 96 دختر جوانی به نام پرستو به پلیس آگاهی تهران رفت و شکایتی را مطرح کرد.

وی گفت: مدتی پیش با مرد میانسالی به نام کمال آشنا شدم که مدعی بود به تازگی یک دفتر سینمایی تاسیس کرده است. من به دفتر وی در خیابان گاندی که هیچ تابلویی نداشت رفتم تا بیشتر با او و همسرش پروین آشنا شوم. آنها می گفتند در دفتر تازه تاسیس شان کلاس های عرفانی برگزار می کنند و می توانند بسیاری از مشکلات روحی، روانی و حتی گرفتاری های شخصی را حل کنند.من قبول کردم در کلاس هایشان شرکت کنم. پول هنگفتی هم به عنوان شهریه پرداختم. بعد از مدتی شرکت در این کلاس های این زوج، پروین با من صحبت کرد. او با حرف هایش راضی ام کرد تا برای سیر کردن مراحل عرفان خودم را در اختیار همسرش قرار دهم.

دختر جوان گفت: پروین ابتدا کلماتی نامفهوم به زبان آورد و سپس دارویی خواب آور به من خوراند. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته ام. من به آنها اعتراض کردم اما آنها می گفتند این مرحله ای از درمان افسردگی و گره گشایی از مشکلات روانی است. وقتی به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم واقعا تحت آزار قرار گرفته ام تصمیم گرفتم از این زوج شکایت کنم.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این دختر تلاش برای ردیابی زوج شیطان صفت آغاز شد. کمال و همسرش بازداشت شدند و در این میان تعدادی زن و دختر جوان شکایت های مشابهی را به پلیس ارائه دادند.

آنها گفتند زن جوان با حرف هایش ما را خام می کرد تا تسلیم خواسته های او و همسرش شویم. سپس پول شهریه را بر می داشت و ما را در اختیار همسرش قرار می داد. این زوج برای جنایت های سیاه شان از قبل با نقشه کشیده بودند.

با تجمیع شکایت ها و با توجه حساسیت موضوع پرونده در دادگاه انقلاب مورد بررسی قرار گرفت وکمال به اعدام محکوم شد. در حالی که بسیاری از شاکی ها به خاطر آبرویشان از شکایت صرف نظر کرده بودند پرونده این جنایت سیاه به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

زن و شوهر شیطان صفت پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات دادگاه کمال را به اعدام و همسرش را به 25 سال زندان محکوم کردند. این حکم برای بررسی به دیوان عالی کشور فرستاده شده بود که کمال اواخر بهمن ماه سال 96 با حکم دادگاه انقلاب به دار مجازات آویخته شد. روز جمعه حکم اعدام وی به اتهام تجاوز به عنف و حکم زندان همسرش در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی