• ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
  • کد خبر: 6988
نورافکن

برنده بازگشت امید نورافکن از شارلروای بلژیک به استقلال کیست؟ این بازیکن یا باشگاه استقلال؟ آیا نورافکن می تواند در پیشبرد اهداف استقلال تاثیرگذار باشد؟

به گزارش ایران پژواک، بازگشت به استقلال برای امید نورافکن جوان بازگشت به عقب است اما ادامه آن شرایط نا مطلوب درتیم شارلروای بلژیک نیزآینده نگران کننده ای را پیش رویش قرارداده بود. امید که ازاستقلال به اوج رسید و دروازه های تیم بلژیکی به رویش بازشد، تصورمی‌کرد با جدایی ازتیم محبوبش و پیوستن به تیم شارلروا ازجایگاهی ثابت درتیم ملی هم برخوردارخواهد شد اما نه تنها چنین اتفاقی رخ نداد، بلکه او درتیم جدید هم به مهره ای همواره نیمکت نشین بدل شد به طوری که حالا سران این باشگاه پذیرفته اند که بازیکن ایرانی شان را به شکل قرضی راهی تیم سابقش کنند تا شاید اگردرخشش دوباره ای داشت به شارلروای بلژیک بازگردد.

نورافکن درشرایطی به استقلال بازگشته که درپستش بازیکنانی قراردارند که درنیم فصل اول لیگ هجدهم به خوبی توانستند جایگاه خود را سفت ومحکم کنند و حال این سوال پیش روی وینفرد شفراست که چرا و به چه دلیل درپست هافبک دفاعی بازیکن جدیدی به خدمت گرفته است؟ شاید شفرنگران مصدومیت هایی باشد که گاه و بیگاه گریبان علی کریمی را می‌گیرد یا دردی که اخیرا فرشیدباقری دزانویش احساس می‌کند و ایضا وضعیت نه چندان باثبات بدنی چشمی که این بازیکن هم هرازگاهی با آسیب دیدگی هایی مواجه می‌شود اما آنچه را نباید نادیده گرفت نیازاستقلال به جذب یک هافبک بازیسازبود که با جذب نورافکن مشخص می‌شود که تا کنون باشگاه استقلال نتوانسته اقدامی دراین راستا انجام دهد.

شاید بازگشت نورافکن به استقلال این طورتعبیرشود که سران باشگاه استقلال تنها به این نیت که اعلام کنند، خریدی انجام داده اند ودرنقل و انتقالات فعال بوده اند، اقدام به جذب این بازیکن کرده اند اما به هرحال مسئولان باشگاه استقلال نیزنمی‌توانستند درمقابل وضعیتی که امید با آن روبه رو است و نیازبه یک بازگشت دارد تا دوباره به اوج بازگردد، بی تفاوت بمانند. درحقیقت این امید نورافکن است که بیش ازاستقلال ازاین بازگشت سود می‌برد و نه باشگاه استقلال که هم درپست هافبک دفاعی و هم درپست دفاع چپ بازیکنان متعددی دراختیاردارد.

نورافکن برای بازی درپست دفاع چپ نیزبا هم پستی هایی همچون میلادزکی پوروحتی آرمین سهرابیان مواجه است. البته سهرابیان بیشتردرپست دفاع میانی به کارگرفته می‌شود اما این مدافع توانایی بازی درپست دفاع چپ را هم داشت که این به دایره بازیکنانی که می‌توانند دراین جناح به میدان بروند، می‌افزاید.

به هرحال این بازگشت را به دلیل شرایط نا مناسبی ومتزلزی که امید درشارلروای بلژیک تجربه می‌کرد، حدس می‌زدند اما باید منتظرماند ودید استقلال ازبازگشت امید چه اندازه نفع خواهد برد و آیا این بازیکن می‌تواند موجبات کسب نتایج مطلوب تررا درنیم فصل دوم فراهم کند و استقلال را برای رسیدن به جایگاهی بهتردرجدول یاری رساند؟

باشگاه استقلال با جذب گونسالوس و امید نورافکن اکنون دو خرید را انجام داده اما همچنان نیاز به جذب یک هافبک طراح دراین تیم حس می‌شود واگردرروزهای آتی چنین بازیکنی به خدمت گرفته شود، درنهایت می‌تواند این طورگفت که عملکرد مدیران باشگاه استقلال لااقل درظاهر بد نبوده. هرچند که درخشان شدن کارنامه کاری یارگیران استقلال درنیم فصل ارتباط مستقیم با بیلان کاری بازیکنان جذب شده نیز دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی