کریمی برانکو

کریمی که اولین بار اول مهرماه در بازی رفت لیگ برتر همین فصل مقابل پرسپولیس تیمش را هدایت کرده و تا دقیقه 90 به یک امتیاز رسیده بود، برای دومین بار در نقش مربی مقابل پرسپولیس خواهد ایستاد.

به گزارش ایران پژواک، جذاب‌ترین تقابل، دیدار دوباره‌ی پرسپولیس با علی کریمی است که برای دومین بار در نقش مربی روبروی تیم محبوبش قرار می‌گیرد. البته کریمی که تیمش در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد اعلام کرده جام حذفی اولویت او و سپیدرود نیست و برایش حفظ تنها نماینده‌ی گیلان در لیگ برتر اهمیت بیشتر و فوق‌العاده‌ای دارد اما این کاملا طبیعی است که اگر موفق به حذف پرسپولیس شود، تیمش به لحاظ روانی شرایطی بهتر پیدا خواهد کرد و به قول معروف متحول می‌شود و آنوقت می‌تواند در لیگ برتر هم نمایش بهتری ارائه کند و نتایج بهتری بگیرد. سپیدرود و علی کریمی 5 روز بعد از بازی با پرسپولیس در اولین بازی جام حذفی  باید در رشت از سایپا پذیرایی کنند که رودررویی او با علی دایی هم فوق‌العاده جذاب خواهد بود.

بازی با سپیدرود در رشت خیلی سخت‌تر از تصور ماست و آنچه کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند، غیبت بازیکنانش. تا اینجای کار، پرسپولیس علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، مهدی ترابی و محسن ربیع‌خواه را در اختیار ندارد که از این جمع بیرانوند، نوراللهی و ترابی با تیم‌ملی در جام ملت‌ها حضور دارند. بشار رسن هنوز به تهران برنگشته و بعید است تا پیش از سفر به رشت بتواند خودش را برساند. کامیابی‌نیا محروم است و ربیع‌خواه هم مصدوم.

تازه این در حالی است که آی‌تی‌سی ماریو بودیمیر و محمد نادری هم هنوز صادر نشده و اگر تا پنجشنبه صادر نشود، آنها هم بجای همراهی پرسپولیس به جمع غایبان بازی آخر هفته اضافه خواهند شد. بدتر از همه اما غیبت خودِ برانکو ایوانکوویچ است که به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی اجازه ندارد روی نیمکت بنشیند و باید هدایت پرسپولیس در بازی با سپیدرود را به کمک‌هایش بسپارد.

پرسپولیسی‌های سپیدرود اما همه در این بازی حضور دارند و تنها بازیکنی که احتمال غیبتش وجود دارد، پیام صادقیان است. او که پیش از این در پرسپولیس شاگرد برانکو و همبازی بعضی از بازیکنان فعلی این تیم بوده، مصدوم است و گفته‌اند شاید به بازی پنجشنبه نرسد. سپیدرود پرسپولیسی کم داشت، حالا صادقیان و حمیدرضا طاهرخانی هم به جمع آنها اضافه شده‌اند.

طاهرخانی جوان تازه چند روز است به سپیدرود رفته و حدود دو هفته بعد از جدایی با هم‌تیمی‌هایش سابقش رودررو خواهد شد. علیرضا نورمحمدی هم که شاگرد برانکو و همبازی برخی بازیکنان فعلی پرسپولیس بوده، حتما برخورد گرمی با هم‌تیمی‌های سابقش در پرسپولیس خواهد داشت. درست مثل حسین کعبی که البته او در تیم‌ملی شاگرد برانکو بوده است.

علیرضا امامی‌فر (دستیار اول کریمی در سپیدرود) هم دوباره مقابل پرسپولیس می‌ایستد اما جذاب‌ترین تقابل، دیدار دوباره‌ی پرسپولیس با علی کریمی است که برای دومین بار در نقش مربی روبروی تیم محبوبش قرار خواهد گرفت.

البته کریمی که تیمش در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد اعلام کرده جام حذفی اولویت او و سپیدرود نیست و برای او حفظ تنها نماینده‌ی گیلان در لیگ برتر اهمیت بیشتر و فوق‌العاده‌ای دارد اما این کاملا طبیعی است که اگر موفق به حذف پرسپولیس شود، تیمش به لحاظ روانی شرایطی بهتر پیدا خواهد کرد و به قول معروف متحول می‌شود و آنوقت می‌تواند در لیگ برتر هم نمایش بهتری ارائه کند و نتایج بهتری بگیرد. سپیدرود و علی کریمی 5 روز بعد از بازی با پرسپولیس در اولین بازی جام حذفی  باید در رشت از سایپا پذیرایی کنند که رودررویی او با علی دایی هم فوق‌العاده جذاب خواهد بود. ضمن اینکه کریمی معتقد است نتیجه آن مسابقه برای تیمش اهمیت بیشتری دارد.

کریمی که اولین بار اول مهرماه در بازی رفت لیگ برتر همین فصل مقابل پرسپولیس تیمش را هدایت کرده و تا دقیقه 90 به یک امتیاز رسیده بود، در بازی حذفی با پرسپولیس چند بازیکن مصدومش را در اختیار ندارد و مثل تیم برانکو، نمی‌تواند با تمام قوا به میدان برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی