• ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
  • کد خبر: 7073
استقلال

استقلال در اندیشه حفظ رکوردی دیگر است.

به گزارش ایران پژواک، ماجرای استقلال در نیم فصل دوم جذاب می‌شود وقتی می‌بینیم آبی‌های پایتخت ۶ بازی بدون شکست پی در پی را در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ هجدهم سپری کرده‌اند. آبی‌ها در6هفته پایانی نیم فصل اول مقابل تیم های سایپا، ماشین سازی، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپیدرود ودرنهایت پدیده قرارگرفتند که درهیچ یک ازاین بازی ها شکگست نخوردند. برآینده استقلال دراین 6 بازی 12امتیازبود که موجب ارتقای جایگاه این تیم درجدول شد. امتیازهایی که استقلال در6هفته پایانی نیم فصل اول به دست آورد، فاصله امتیازی این تیم نسبت به صدرنشین لیگ را هم به عدد6کاهش داد و حالا آبی‌ها امیدوارند که درنیم فصل دوم با بتوانند امتیازهای عقب افتاده را جبران کنند و به صف مدعیان جدی قهرماین ملحق شوند.

اکنون درصدرجدول تیم های سپاهان، پدیده و پرسپولیس 31امتیازی هستند که نزدیکی امتیازاین تیم ها با اینکه فشردگی را دربالای جدول به نقطه اوج می‌رساند اما دست استقلال را بازمی‌گذارد تا احتمال صدرنشینی خود را بیشترکند و به تیم های 31امتیازی نزدیک شود.

پروژه بازگشت استقلال به صدرجدول اما زمانی محقق خواهد شد که آبی‌ها با هماهنگی کامل گام به هفته های نخست نیم فصل دوم بگذارند. استقلال بدون شک اگرهمان شرایطی که در6هفته پایانی نیم فصل اول داشت را حفظ کند وبه روند نباختن ادامه دهد رتبه های بالاتری را هم درجدول رده بندی به چنگ خواهد آورد. البته شفرنگران برخی مصدومیت ها هم هست اما جذب امید نورافکن می‌تواند دغدغه های احتمالی درپست دفاع و هافبک دفاعی را کاهش دهد.

ازطرفی مهاجم گینه ای هم با استقلال کارش را آغازکرده تا شاهد حضوریک چهره جدید درخط آتش باشیم. بازیکنی که می‌گویند عقبه چندان بدی ندارد و احتمالا می‌تواند به استقلال درنیم فصل دوم کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی