• ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
  • کد خبر: 7145
اسماعیل

نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از عقد قرارداد با استقلال پنهان کنم. بله، من خیلی خوشحالم و با روحیه گام به اولین جلسه تمرین استقلال گذاشته‌ام.

به گزارش ایران پژواک، اسماعیل گونسالوس سرانجام با استقلال تمرین کرد و اولین تجربه تمرینی اش با تیم جدید را پشت سرگذاشت. این مهاجم گینه ای ازهمان بدو ورود به تمرینات استقلال کوشیده ارتباط مطلوبی با سایر بازیکنان برقرارکند تا شاید زودتر از آنچه تصور می‌شود در ترکیب استقلال جا بیفتند. گونسالوس که فصل پیش برای تیم پاختاکور ازبکستان بازی می‌کرد حالا به دنبال ادامه گلزنی در استقلال است و باید دید که در آینده آیا او بدل به یکی از بازیکنان ارزشمند و تاثیرگذار استقلال خواهد شد یا خیر؟! گونساوس فضایی که در باشگاه استقلال پیش رویش قرارگرفته، رضایت دارد. او می‌گوید: «بازیکنان با ارتباط خوبی در همان روز اول تمرین با من برخورد کردند و من از این بابت خوشحالم. جو خوبی در تمرین استقلال حاکم است و اصلا احساس بدی از حضور اولین تمرین استقلال نداشتم.»

گونسالوس با خوشحالی از حضور در اولین تمرین تیم جدید یاد کرد: «نمی‌توانم خوشحالی ام را از عقد قرارداد با استقلال پنهان کنم. بله، من خیلی خوشحالم و با روحیه گام به اولین جلسه تمرین استقلال گذاشته ام.» گونسالوس با اشاره به انتظارهای زیادی که از او وجود دارد ابراز امیدواری کرده که در استقلال به مهاجمی موثر و گلزن بدل شود. گونسالوس گفت: «می‌دانم انتظارها در استقلال بالا است. قبل از اینکه با استقلال قرارداد ببندم درباره تیم جدید تحقیق کردم. می‌دانم استقلال تیم بسیار پرهواداری در ایران محسوب می‌شود و انتظارات زیادی را پشت سرخود می‌بیند. استقلال تیم بزرگی است و من خیلی دوست دارم به این تیم کمک کنم تا در جدول ارتقاء پیدا کنیم. امیدوارم در کنار دیگر بازیکنان روزهای خوبی را با استقلال رقم بزنیم و بتوانیم با هم جشن قهرمانی بگیریم.» باتوجه به اینکه گونسالوس از شرایط مسابقه دور نیست پیش بینی می‌شود از همین هفته شانزدهم، یعنی بازی با پیکان در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد و برای آبی‌ها به میدان برود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی