فوتبال

تمرین نوبت بعدازظهر تیم ملی در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش ایران پژواک به نقل از ایسنا، نوبت دوم تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. در ابتدای این تمرین بازیکنان به همراه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بدن‌های خودشان را به وسیله کار با توپ گرم کردند. کی‌روش آن‌ها را در این تمرین همراهی کرد و پا به توپ شد. سپس شش بازیکن تیم ملی به تمرین ضربات سر پرداختند و در ادامه در سه تیم بازی گل کوچک انجام دادند و تمرین شادابی داشتند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال امروز به طور کامل عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت و از نزدیک شاهد تمرین آن‌ها بود. او حتی در بخشی از تمرین پا به توپ شد و همراه سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان در کار با توپ ابتدای تمرین شرکت کرد.

کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، محمدرضا خانزاده و احسان حاج صفی بازیکنان حاضر در تمرین امروز تیم ملی بودند.

علی کریمی و اشکان دژاگه به خاطر مصدومیت جزئی که داشتند، در مجموعه PEC تمرین کردند.

در ادامه، برای بازیکنان تمرینات ترکیبی چهار نفره برای مهاجمان در نظر گرفته شد. کریم انصاری‌فرد، احسان حاج صفی و مهدی طارمی با پاس‌کاری در میانه زمین توپ را به گوشه زمین می‌بردند. سپس با ارسال داس از جناحین توسط قلی‌زاده و ترابی این سه بازیکن موظف بودند توپ را وارد دروازه کنند. محمدرضا خانزاده هم بعنوان مدافع باید مانع گل‌زنی سه مهاجم ایران در این تمرین می‌شد. کی‌روش در این قسمت از تمرین بارها با فریاد نکاتی را از طریق اوسیانو به بازیکنان منتقل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی