• ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵
  • کد خبر: 7262
 استقلال و پرسپولیس

بازی‌های نیم فصل دوم ۶ امتیازی است و تیمی به جام می‌رسد که بازی‌های رو در رو با مدعیان را با برتری پشست سر بگذارد و ایضا تیمی هم از سقوط نجات خواهد یافت که همین متد را مقابل مدعیان به اجرا بگذارد.

به گزارش ایران پژواک، شکست پدیده مقابل پرسپولیس گر چه برای سرخ ها همان 3 امتیاز را به دنبال داشت اما این امتیاز برای قرمزپوشان پایتخت که یکی از مدعیان قهرمانی را از پیش رو برداشته اند، ارزشی به اندازه 6 امتیاز داشت.

در نیم فصل دوم چه مدعیان و چه آن ها که برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنند، سخت امتیاز به دست می‌آوردند و سخت هم امتیاز از دست می‌دهند و در این میان تیم هایی که موفق به کسب پیروزی شده اند در حقیقت با یک تیر دو نشان را هدف قرار داده اند که پرسپولیس در بازی با پدیده همین کار را کرد و موفق شد علاوه بر رسیدن به صدر جدول، یکی از مدعیان را هم از رسیدن به امتیاز محروم کند. در واقع برای یحیی و شاگردانش در هفته شانزدهم دو باخت در دل یک شکست رقم خورد!

از همین هفته های آغازین نیم فصل دوم تا پایان لیگ در واقع شکل بازی ها به همین منوال خواهد بود که تقابل مدعیان فراتر از 3 امتیاز را برای تیم برنده به همراه خواهد داشت و بی شک اگر برانکو و شاگردانش موفق شوند در بازی های آتی نیز مدعیان قهرمانی را این گونه از سد راه بردارند، چه بسا همچون فصل قبل هفته ها مانده به پایان لیگ موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کرده و حاشیه امنی برای خود ایجاد کنند.

سپاهان، تراکتورسازی و استقلال نیز اگر می‌خواهند از دایره مدعیان عقب نمانند باید در همین بازی های رودررو با مدعیان قهرمانی به پیروزی برسند، و گرنه حتی مساوی هم به کار آن ها نخواهد آمد و تیمی زودتر از همه به خط پایان می‌رسد که بازی های رودررو را با پیروزی سپری کرده باشد.

آنچه استقلال را به کورس بازمی‌گرداند برتری مقابل مدعیان قهرمانی است؛ دیدار هایی که به زودی یکی پس ازدیگری از راه خواهند رسید و باید دید که سرمربی آلمانی استقلال آیا به مانند برانکو طرح و برنامه ای برای برتری دراین بازی ها دارد یا خیر؟!

پرسپولیس که حرکت خود برای رسیدن به صدرجدول را ازهفته های پایانی نیم فصل اول شروع کرده بود در آغاز نیم فصل دوم توانست صدرجدول را از سپاهان بگیرد اما تردیدی نیست چنانچه استقلال هم از همین متد بهره بگیرد و به مانند پرسپولیس در بازی رودررو با مدعیان پیروز باشد، به زودی آن ها نیز به صدر جدول نزدیک خواهند شد و چه بسا سرنوشت لیگ درهفته های پایانی مشخص شود.

این وضعیت را البته باید برای تیم های قعرنشین هم متصور بود و آن دسته از تیم ها در لیگ خواهند ماند که بتوانند در بازی های رودررو به برتری برسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی