• ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
  • کد خبر: 7624
برانکو

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از وضعیت زمین چمن می گوید که دیدار با نفت مسجد سلیمان بسیار سخت بوده است.

به گزارش ایران پژواک، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب تساوی در دیدار با نفت مسجد سلیمان با حضور در سالن نشست خبری ورزشگاه بهنام محمدی این شهر درباره این دیدار گفت: این اولین بار است که پرسپولیس به این شهر می آید. انتظار چنین بازی سفت و سختی را داشتیم. متاسفانه زمین اجازه یک بازی خوب را به ما و حریف نداد و روند بازی به شکلی شد که هواداران فرصت تماشای یک فوتبال زیبا را نداشتند. بازی بسیار سخت، سفت و مشکل بود و بر خلاف اینکه می‌خواستیم مانند همه بازی ها برنده باشیم، از کسب یک امتیاز راضی هستیم. برای ما بازی بسیار سخت و خسته کننده بود و در چنین موقعیتی، هر امتیازی خوب است. برای حریف خود در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت و ثبات را داریم. به دنبال اهداف خود که حداکثری است، خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در تیم شما میل به برد نبود و به نظر برای کسب تساوی در زمین حاضر شدید، بیان کرد: یک دقیقه قبل گفتم که ما هر بازی را برای برد و گل زدن شروع می کنیم؛ اما گاهی اوقات نمی شود. به هر حال حریف، تیم میزبان نیز یک طرف قضیه است. ما به دنبال بهترین نتیجه بودیم و بیشترین بازیکنان تهاجمی را به زمین آوردیم. شریفی، اسدی و بشار بازیکنان هجومی ما بودند.

وی در ادامه درباره عدم استفاده از بودیمیر، اظهار داشت: از او استفاده نکردم زیرا کیفیت این زمین جوابگوی او نیست. حتی به بشار نیز نمی خواستم بازی دهم زیرا در این زمین نمی شود بازی کرد. آنها بازیکنان تکنیکی هستند که در زمین از خود مایه می گذارند. به همین دلیل اسدی را به زمین فرستادم زیرا او جوان است و تحرک بالایی دارد و با تحرک او می توانستیم تیم را بالا بکشیم و ریتم بازی را تغییر دهیم.

برانکو در واکنش به صحبت های خبرنگاری که گفت این دیدار اولین حضور پرسپولیس در مسجد سلیمان نیست، اضافه کرد: منظور من در دوران حضور خودم بود و این تیم در 15-20 سال اخیر کمتر در لیگ بوده است.

سرمربی پرسپولیس درباره تقابل خط میانی دو تیم و ضعف هافبک های پرسپولیس، بیان کرد: با شما موافق هستم و ما در میانه زمین تسلط و برتری نداشتیم و خیلی از دوئل ها را از دست دادیم در حالیکه باید برتری می داشتیم. البته بازیکنان مسجد سلیمان نیز خوب بازی کردند و اینجا برتر بودند.

برانکو در واکنش به این ادعا که سروش رفیعی امروز عملکرد خوبی نداشت، گفت: منظور من سروش رفیعی نبود و به جز نوراللهی من از همه انتظار بیشتری داشتیم و در همه آیتم های باید بهتر می بودند. بازیکنان ما همچنان به دنبال رسیدن به فرم واقعی خود هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره رفتارهای هواداران مسجد سلیمانی، بیان کرد: به مسجد سلیمان برای حضور این هواداران تبریک می گویم. در خوزستان همیشه چنین هوادارانی حضور دارند و من بابت این موضوع به تیم ها تبریک می گویم.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا برای حضور در تیم ملی با شما صحبت شده است، تصریح کرد:  من با هیچکس درباره تیم ملی صحبت نکردم و اصلا نمی دانم دنبال چه کسی هستند و به همین دلیل تمرکز من روی پرسپولیس است. اینکه فردا چه اتفاقی رخ می دهد، کسی نمی داند.

برانکو در پایان درباره حضور کامیابی نیا در خط دفاعی گفت: کمال بازیکن جنگنده و محکمی است. ما 5بازیکن خط دفاعی خود را به دلیل مصدومیت نداشتیم. شجاع، ماهینی، سید جلال، انصاری و ربیع خواه. بهترین انتخاب ما حضور کمال بود و او نیز خیلی خوب بازی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی