نعمت زاده

با وجود این که وزیر صنعت، در حکمی، نعمت‌زاده را به عنوان نماینده تام‌الاختیار خود در فاز ۱۴ پارس جنوبی انتخاب کرده بود، ولی نعمت‌زاده این سمت را نپذیرفت.

به گزارش ایران پژواک، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با صدور حکمی محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صمت را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در کنسرسیوم فاز ۱۴ پارس جنوبی منصوب کرده بود، اما محمد رضا نعمت‌زاده با انتشار نامه‌ای ضمن تشکر از رحمانی، این سمت را نپذیرفت.

در نامه نعمت‌زاده خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت آمده است: احتراما، ضمن تشکر از جنابعالی، به استحضار می‌رسد که دو هفته قبل دو نفر از مدیران وزارت نفت ضمن اعلام تمایل وزیر نفت مبنی بر پذیرش مسئولیت اینجانب در هیات مدیره IPMI به منظور حمایت هرچه بیشتر آن وزارت، با توجه به تعهدات و برنامه‌های کاری خود، ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر محترم نفت و وزارت نفت، از پذیرش چنین پیشنهادی عذرخواهی نمودم و چند روز پیش نیز یکی از اعضای محترم هیات مدیره IPMI  به همراه تعدادی از مدیران آن شرکت درخواست مشابهی را نمودند که مجددا با تشکر از پذیرش آن، عذرخواهی شد.

حال معلوم نیست، مراتب چگونه به استحضار جنابعالی رسیده که اقدام به صدور چنین حکمی فرموده‌اید،‌ لذا با کمال تواضع از پذیرش آن خودداری می‌گردد.

وی با نگارش نامه‌ای، ضمن عذرخواهی از وزیر صنعت برای عدم پذیرش این سمت، اظهار امیدواری کرد، فاز ۱۴ همانند دیگر فازهای پارس جنوبی به دست توانمند متخصصان و همت مدیران دلسوز کشور به ثمر برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی