برانکو

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی دو بازیکن را در فهرست خود قرار داده است.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس فصل بسیار خوبی را با برانکو ایوانکوویچ پشت سر گذاشت و توانست بعد از سال ۱۹۹۹ یک افتخار بزرگ دیگر را به دست آورد.

پرسپولیس در فصلی که گذشت هم قهرمانی در لیگ برتر و هم قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و به اصطلاح دبل کرد.

انتظارات از پرسپولیس برانکو بسیار بالا رفته است. این تیم سه فصل پیاپی است که قهرمانی در لیگ برتر را به دست می آورد و انتظارات از این تیم برای فصل بعد بیشتر خواهد شد.

برانکو فلسفه خاص دارد. او به صراحت به باشگاه و بازیکنان تیمش اعلام کرده که هر کدام از آنها پیشنهاد خوب داشته باشد می تواند در تابستان جدا شود و این کار باشگاه و بازیکنان را بسیار راحت خواهد کرد و به این ترتیب بازار گرمی در پرسپولیس وجود ندارد و هر بازیکنی قیمت مشخص خود را خواهد داشت.

سرمربی کروات سرخ پوشان فهرست خود برای فصل بعد را داده است. در شرایط کنونی پرسپولیس با توجه به اینکه به احتمال خیلی زیاد یا علیپور و یا بودیمیر از تیم جدا می شوند به جذب یک مهاجم نیاز خواهد داشت و گزینه اصلی رضا قوچان نژاد است.

تغییر دومی که در پرسپولیس حتمی است آوردن یک مدافع وسط برای جایگزینی سید جلال و یا شجاع خلیل زاده است.از یک طرف سن  و سال سید جلال بالا رفته است و طبیعی است که نتواند در سه جام برای سرخ پوشان به میدان رود و از طرف دیگر هم پرسپولیس عادت به غیبت های شجاع به خاطر محرومیت کرده است و به یک مدافع آخر نیاز دارد.

حسین کنعانی زاده گان گزینه اصلی و مورد علاقه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی است. قرارداد این بازیکن با تیم تبریزی به پایان رسیده و او بازیکن آزاد است و می تواند در تابستان به راحتی راهی پرسپولیس شود و با توجه به ویژگی های که دارد می تواند کمک زیادی به تیم برانکو کند.

پرسپولیس به غیر از این دو بازیکن بعید به نظر می رسد که به دنبال خرید دیگری باشد مگر اینکه بازیکنان این تیم راهی تیم های دیگری شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی