• ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
  • کد خبر: 9973
استوکس

مهاجم فصل قبل تراکتور سازی گزینه جدید برای جایگزین بودیمیر در پرسپولیس است.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی به تغییرات اساسی در خط حمله خود نیاز دارد.

جدایی ماریو بودیمیر از سرخ پوشان قطعی است و این مهاجم کروات برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرده است و به این ترتیب بازگشت او به سرخ پوشان غیر ممکن است.

از طرف دیگر هم علی علیپور بهترین گلزن سرخ پوشان در دو فصل اخیر در آستانه جدایی از این تیم است. او چند پیشنهاد خارجی خوب دارد و رسما به باشگاه اعلام کرده که می خواهد در تابستان لژیونر شود.

به این ترتیب پرسپولیس باید حداقل دو مهاجم در تابستان جذب کند. در روزهای اخیر از مذاکره سرخ پوشان با کی روش استنلی مهاجم فصل قبل سپاهان سخن به میان آمد. با توجه به اینکه سپاهان به دنبال جذب مهاجم ذوب آهن است بعید نیست که کی روش استنلی هم راهی پرسپولیس شود این درحالی است که امیر قلعه نویی اصرار به حفظ این مهاجم بلند قد دارد.

و اما مهاجم دیگری که خبر از مذاکره سرخ پوشان با او برای فصل بعد به گوش می رسد آنتونی استوکس مهاجم فصل قبل تراکتور سازی تبریز است.

استوکس در نیم فصل نخست عملکرد درخشانی از خود نشان داد و از گزینه های اصلی کسب آقای گلی هم بود اما در نیم فصل دوم او حاشیه های داشت و به همین خاطر هم نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

این مهاجم گلزن از تراکتور سازی جدا شده است و بازیکن آزاد به شمار می آید. او می تواند گزینه خوبی برای جایگزینی ماریو بودیمیر باشد و حتی اگر این مهاجم هم راهی سرخ پوشان شود بازهم این تیم به مهاجم جدید نیاز دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی