اینترنت

بنا بر گزارش های دریافتی، اینترنت برخی خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه و بوشهر و بخش هایی از تهران و تبریز، اراک، مشهد، و قم برقرار شده است.

به گزارش ایران پزواک به نقل از سیتنا، از ابتدای هفته جاری با تصویب شورای امنیت و در راستای ایجاد محدودیت در برابر سوءاستفاده اغتشاشگران برای پیشبرد اقداماتشان، دسترسی به شبکه‌های پیام رسان خارجی قطع شده بود و وب‌سایت‌های داخلی از جمله سایت بانک‌ها و ادارات دولتی، خبرگزاری‌های داخلی و ظاهراً تمامی‌ وب‌سایت‌هایی که از سرورهای داخلی بهره می‌بردند، قابل دسترس بودند که از دقایقی قبل امکان دسترسی به شبکه‌های پیام رسان نیز در برخی از نقاط کشور برقرار شد.

امیر یگانه، مدیرعامل مخابرات منطقه هرمزگان به ایرنا، گفت: شرکت مخابرات، اینترنت مشترکان تجاری، اداری و خدماتی این استان را از دقایقی پیش وصل کرد.

وی ادامه داد: اینترنت مشترکان خانگی و تلفن همراه هم به زودی وصل می شود ولی زمان آن مشخص نیست.

بنا بر گزارش های دریافتی، تا کنون اینترنت برخی خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان و کرمانشاه و بخش هایی از تهران برقرار شده است.

نت بلاک تائید کرد که پس از 113 ساعت قطعی اینترنت در ایران، اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به آرامی در حال افزایش هست و به 8 درصد رسیده است.

اخبار رسیده به سیتنا حاکی از آن است که در مناطقی از تبریز، اراک، مشهد، و قم نیز اینترنت خانگی (ADSL) وصل شده است.

گزارش‌های دریافتی حاکی از اتصال کاربران بوشهری به اینترنت ثابت خانگی است.

خبرگزاری فارس هم گزارش داد: شورای امنیت کشور دسترسی دوباره به اینترنت را برای برخی مناطق صادر کرده است و با توجه به گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی