جمهوریخواهان

بعد از حمایت ۷۳ چهره سرشناس حزب جمهوریخواه از نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یکی از سناتورهای سابق این حزب نیز به جمع مشتاقان بایدن پیوست.

به گزارش ایران پژواک به نقل از فاکس نیوز، «جف فلیک»  سناتور سابق جمهوریخواه به جمع گروهی از اعضای سابق جمهوریخواه کنگره پیوست که از نامزدی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حمایت می کنند.

این افراد چند روز قبل یعنی پیش از برپایی کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه برای معرفی دونالد ترامپ به نامزدی انتخابات ۲۰۲۰، «گروه جمهوریخواهان برای بایدن»  را تشکیل داده بودند.  

علاوه بر این گروه و اعضای آن، در هفته گذشته نیز مجموعاً ۷۳ چهره جمهوریخواه که ریاست نهادهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی آمریکا را در ماه‌ها و سالهای گذشته برعهده داشته‌اند حمایت خود را از جو بایدن و کامالا هریس اعلام کرده‌ بودند.

در ماه های گذشته نیز دو گروه دیگر از جمهوریخواهان به نام‌های «رأی‌دهندگان جمهوریخواه علیه ترامپ» و «پروژه لینکلن»، به حمایت از جو بایدن به پا خاسته و علیه دونالد ترامپ وارد کارزار انتخاباتی شده بودند.

این افراد تلاش می کنند تا در ایالت‌های حساس آمریکا که سرنوشت انتخابات آینده ریاست جمهوری را رقم می‌زند، رأی‌دهندگان  ناراضی جمهوریخواه را به سمت نامزد دموکرات‌ها سوق دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی