عسل

شفا دهنده یونان باستان "بقراط"، ملقب به "پدر پزشکی"، پایه های رژیم غذایی من جمله عسل را یک روش مهم در بهبود بیماری ها یافته است.

به گزارش ایران پژواک، در زرادخانه پزشک معروف بقراط، عسل مقام اول را در رژیم غذایی دارد و استفاده روزانه از این محصول موجب قدرت بدن می شود.

عسل یک محصول ضد آلرژی است که مصرف آن حتی در مادران باردار و شیرده مجاز است. با این حال، عسل یک محصول پر کربن است و نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

والنتینا اسکوروخود میکروبیولوژیست و بیوشیمیست در روسیه در مصاحبه ای گفت: "یک قاشق عسل قطعاً به افرادی که دارای انرژی کافی هستند، آسیب نمی رساند." علاوه بر این، فروکتوز در عسل بهترین نوع قند است.

اگر از عسل زیاد استفاده نکنید، عسل می تواند پشتیبانی خارق العاده ای در سلامت برای بدن ایجاد کند. عسل خانگی تأثیر مثبتی بر وضعیت ایمنی بدن دارد و همچنین دارای خواص ضد میکروبی، ضد ویروسی و ضد انگلی است. بنابراین، با مصرف منظم یک یا دو قاشق چای خوری عسل، می توانید بدن خود را ایمن کنید.

پیش از این در خبرها آمده بود که از خرید شیرینی جاتی با ترکیب مارگارین بپرهیزید. بهتر است به جای شیرینی جات از عسل و یا میوه های خشک استفاده کنید. یا در منزل خود با استفاده از روغن گیاهی و طبیعی، یا دیگر محصولات طبیعی اقدام به آشپزی و شیرینی پزی کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی