شهرداری تهران

روزنامه شرق به نقل از مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران نوشت: بعضا شاهد هستیم که شهرداری تهران مطالباتی دارد که اگر به‌درستی پیگیری شود، بخشی از بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران قابل تحقق است.

به گزارش ایران پژواک، از آن جمله می‌توان به دریافت عوارض یک مجتمع تجاری در منطقه یک به رقم ۴۷۰ هزار میلیارد تومان اشاره کرد که از این موارد بسیار است. البته ما می‌دانیم تیم شهرداری تازه آمده است. تا زمانی که بر روی کار سوار شوند، زمان می‌برد و این حرف درستی است و باید به آنها فرصت داد؛ اما تصمیم امروز در شورای شهر ریل‌گذاری برای چهار سال آینده مدیریت شهری است.

اقراریان در ادامه با انتقاد از اینکه نه شهردار و نه معاونان شهردار در ارتباط با بودجه تعاملی را حداقل با بنده نداشته‌اند، گفت: متأسفانه معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری تهران پاسخ‌گو نبوده است. البته برخی از معاونان انصافا پاسخ‌گو هستند و به‌هرحال مجامع مشورتی معتمدان محلات و کمک به آنها نیاز به مصوبه شورا دارد. البته اگر بخواهیم در این زمینه هزینه شود، شهردار تهران می‌تواند از منابع در اختیار خود هزینه کند. در نهایت اعضای شورای شهر تهران با کاهش ۱۱ هزارمیلیاردی سقف بودجه ۱۴۰۰ شهرداری موافقت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی