شارژ یلدایی

قرعه‌کشی کمپین شارژ یلدایی هلدینگ داده ورزی سداد که از تاریخ 25 آذرماه لغایت 5 دی ماه سال جاری برپا شده بود، در تاریخ 11 دی‌ماه برگزار و برندگان جوایز این کمپین معرفی شدند.

به گزارش ایران پژواک، سامانه‌ی بام بانک ملی ایران با برگزاری کمپین شارژ یلدایی از تاریخ 25 آذرماه لغایت 5 دی ماه سال جاری، این امکان را برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه فراهم کرد تا با خرید شارژ یا بسته‌ی اینترنتی اپراتورها از این سامانه از جوایز ویژه‌ی شرکت داده ورزی سداد بهره‌مند شوند.

در همین راستا، قرعه‌کشی راس ساعت 16 روز شنبه 11 دی ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران هلدینگ داده ورزی سداد برگزار شد و تمام مراحل قرعه کشی از طریق صفحه اینستاگرام هلدینگ به صورت زنده پخش شد، همچنین کلیپ مراسم قرعه کشی نیز در صفحه اینستاگرام قرار داده شد.

جوایز کمپین همراه با تعداد به شرح جدول زیر است:

جایزه ویژه کمپین ایرپاد پرو بود که از طرف شرکت سیب اپ اعطا شد. همچنین در این کمپین فارغ از جوایزی که به قید قرعه اعطا شد، به بیشترین مبلغ و بیشترین تعداد شارژ، اندروید باکس اعطا شد.

گفتنی است؛ در راستای کمپین های بعدی هلدینگ داده ورزی سداد، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، دو کمپین دیگر به مناسبت های 22 بهمن و عید نوروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی